welke auto voor 4s 5000A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb nog een aantal 4S 5000A lipo's liggen. Ik wil graag een rc auto. In wleke auto's passen deze accu's? Liefst een truggy oid.

thanks!

Ik denk dat je met een kleine aanpassing aan de accutray eigenlijk elke rc truggy wel kunt gebruiken.

Welk merk en type heb je zelf al op het oog?

Denk dat E revo met 2x2s (1aan elke zijde) lastig zal gaan met een enkele 4s accu.
thunder tiger Mt4-G3 is dan makkelijker om een 4s in te plaatsen.

En een mt4 g3 valt meer onder een truggy dan de erevo.
Revo kan misschien uitzien als een truggy, maar kwa rij gedrag is het toch echt een monstertruck. Tegen die tijd dat je een revo truggy achtig hebt gemaakt, dan ben je waarschijnlijk net zoveel kwijt als een mugen die een stukken beter rijdt.

Okee dus dan s het een kwestie van de accutray uitbouwen? Ik win inderdaad niet al mijn lipo's gaan splitsen voor zover dat mogelijk is :)

Misschien handig om bij te vertellen in wat voor prijs klasse je een truggy zoekt. Dan kan men specifiekere modellen opnoemen. Want een 4s accu kan je in een mugen van 1000 euro stoppen maar ook in een hobbyking truggy van 200 euro doen.
Meestal is het niet nodig om de accu tray uit te bouwen voor 4s. Ligt natuurlijk ook aan de afmetingen van je accus.

Liefst zo goedkoop mogelijk, het is meer om even wat stoom af te blazen voor een uurtje :) Vind snelheid wel leuk!

Misschien handig om bij te vertellen in wat voor prijs klasse je een truggy zoekt. Dan kan men specifiekere modellen opnoemen. Want een 4s accu kan je in een mugen van 1000 euro stoppen maar ook in een hobbyking truggy van 200 euro doen.
Meestal is het niet nodig om de accu tray uit te bouwen voor 4s. Ligt natuurlijk ook aan de afmetingen van je accus.

Das gewoon marktplaats als je zo goedkoop mogelijk wilt. Misschien vind je wel een afgeragde carson ofzo voor 100 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back