welke auto ?

Hoi,

op het forum werd me aanbevolen een electro auto te kiezen.

Maar welke ?

Of moet ik er toch een nemen met brandstof

mvg diederick

ja, bedenk een wat je het liefst zou doen...

Kijk ook eens op de websites van HPI en Traxxas.

Grts

Hai Diedje,

Kijk eens onder het hoofdstuk "electro auto's"
Maar begin voor zelf eerst de keus te maken van;
onroad of offroad
grootte ( 1/16 klein 1/10groter 1/8 groots, voor electro) van de wagen
geld wat je te besteden hebt voor de koop maar ook voor onderhoud.

Ik kan je een traxxas electro aanraden -lees maar eens onder electr auto's- goed betaalbaar zowel in aanschaf als onderhoud.
En van standaard tot super snel getuned.

Als je je keuze grofweg gemaakt hebt -waar electro autos een handig hulpmidel is- kun je al je vragen hier op het forum stellen.

Veel plezier bij het maken van je keuze :mrgreen: wat niet makkelijk zal zijn.

ik zou je een Traxxas Slash of een HPI Blitz aanbevelen, maar ik rijdt zelf met een AE SC8 en die lijkt er erg op. En ik vind die auto's zlef mooi. Maar wat jij wil moet je zelf weten, maar zoals edo zegt, hpi of traxxas

hoi,

ik zit in het zelfde schuitje, het belangrijkste is dat je weet wat je wil offroad of onroad.

ik ga voor offroad
traxxas stampede assembled (ben je gelijk helemaal klaar + misschien een extra accu) is er al voor €219 + € 6.30 traxxas connector voor accu.
trainingmode, waterdicht e.d. doen het wel voor mij, vooral omdat ik een beginner ben is dit een volgens mij een goede auto om mee te beginnen.
dit is mijn mening

(p.s. stiekem vindt de e-maxx en e-savage wel erg gaaf :D)

eey gerben dat is zeker een goede begin auto vind ik. En ik ben ook al een behoorlijk tijdje in deze wereld. maar ik blijf andere auto mooi vinden zowat velreifd dat ik ze wil hebben. maar je kan je eigen auto ook mooi maken. en andere mensen vinden zeker weten jouw auto ook een schatje. ik heb er ervaring mee. ik vond mijn auto ook eerst geen ... aan. maar ik wist dat ik hem mooi kon maken en dat heb ik gedaan. gewoon m'n kap mooi gespoten en m'n velgen een passend kleurtje gemaakt. wat gekleurde delen. En hopla klaar. maar als je echt info wilt over wat je wilt. moet je eigenlijk naar een winkel gaan want dat is via het forum eigenlijk niet te doen. want als jij wat vraagt moeten wij weer wat vragen en dan jij weer etc. en mondeling gaat he tgewoon beter.

gr.

Robert

Back