welke batterij voor een glow driver

• Topicstarter Topicstarter binkie12
  • Startdatum Startdatum
B

binkie12

Guest
hallow iedereen,

ik ben op zoek naar een nieuwe batterij voor mijn glowdriver (met meter voor de spaning),maar ik zie door de boomen het bos niet meer.(er zijn zoveel verschillende) zijn ze ook alleen maar verkrijgbaar bij een modelbouw winkel? en b.v. niet bij kruitvat of iets dergelijks?

mvg binkie12

Zo'n ding met een metertje op de kop heeft meestal een zgn. Sub-C cel, kan je bij iedere modelbouwwinkel wel vinden.

Zo'n ding met een metertje op de kop heeft meestal een zgn. Sub-C cel, kan je bij iedere modelbouwwinkel wel vinden.

hallo roelof,

heel erg bedankt voor de snelle reactie. oke maar van hoe veel mAh,of maakt dat niet uit,

m.v.g binkie

Standaard zit er meestal een NiCad van 1800mAh in en voor normaal gebruik is dat meer dan voldoende. Hou er rekening mee dat als je de gewone stekkerlader hebt een accu met 2x zoveel capaciteit ook 2x zoveel tijd nodig heeft om vol te laden (indien leeg)

Standaard zit er meestal een NiCad van 1800mAh in en voor normaal gebruik is dat meer dan voldoende. Hou er rekening mee dat als je de gewone stekkerlader hebt een accu met 2x zoveel capaciteit ook 2x zoveel tijd nodig heeft om vol te laden (indien leeg)

bedankt voor de reactie ben er heel veel mee opgeschoten

Back