Hoi allemaal,
Ik zou graag een EDF Jet willen kopen maar ik weet niet zeker welke wel handig zijn voor beginners....:wink:
Ik heb niet veel vlieg ervaring maar ik kan een Cessnatje (4ch) in de lucht houden. en er dan nog "veilig" mee landen
Ik heb een beetje gezocht en vond deze soort straaljagers: F18, F4, F35, F22, Su-27 Enz...
Hier wat links waar ik heb gekeken
BananaHobby - Radio Controlled RC Airplanes, Helicopters, Boats, Tanks, Cars & Trucks
NitroPlanes.com - Online Shopping for Electric RC Airplanes & Nitro Gas Planes plus RC Helicopters & Aerial Upgrades
NIEUWE RC STRAALJAGERS : Nitro-RC, De goedkoopste online RC modellen
En Nitro Radiografische Auto's, Bestuurbare Modellen, Radiografische Helicopters
En ohja liever niet boven de 180 Euro
bij voorbaat dank.
Groet,
~Rcer.
Hier wat links waar ik heb gekeken
BananaHobby - Radio Controlled RC Airplanes, Helicopters, Boats, Tanks, Cars & Trucks
NitroPlanes.com - Online Shopping for Electric RC Airplanes & Nitro Gas Planes plus RC Helicopters & Aerial Upgrades
NIEUWE RC STRAALJAGERS : Nitro-RC, De goedkoopste online RC modellen
En Nitro Radiografische Auto's, Bestuurbare Modellen, Radiografische Helicopters
En ohja liever niet boven de 180 Euro
bij voorbaat dank.
Groet,
~Rcer.