welke beginner EDF jet??

whisky4
als je graag reclame maakt
doe dat dan niet op iedere discussie die over edf's gaat
dit gaat een beetje vervelen elke keer weer die topband tegen te komen..

je kan ook eens kijken naar een mooie sapac fan dan gaat je F16 phase met een 4s lipo 190kmh

weet niet of je dat gaat redden met een topband motor

gr

Alleen fabrikant/leverancier kan reclame maken, ieder ander beveelt aan of adviseert. Dus als whisky4 eigenaar is van die shop, geef ik je helemaal gelijk en kun je het volgende negeren.

Na x keer product Y aanbevolen te hebben, moet je een ander product aanbevelen? Kan ik niets over in de forumregels vinden.
Is er iets fout aan hetgeen whisky4 adviseert? Is het een slecht advies of product? Of niet geschikt bij deze toepassing? Dat zijn de enige criteria waarnaar je zijn bericht zou moeten beoordelen.

Laatst bewerkt:
Ron,
dank je, ik heb geen winkel en maak geen specifieke reclame. Ik geef alleen deze combinatie werkt (is vergelijkbaar met de HK 2610 serie) en het is een betaalbaar alternatief in Nederland te koop.

Volgens mij weten weinig mensen dat er maar enkele fabrieken zijn van model motoren en dat de verkrijgbare motoren vaak een "eigen label" zijn, van een fabriek zoals Vertex, afhankelijk van welk Chinees handelsmaatschappijtje ze verkoopt.
Kijk maar eens hier: Shenzhen Vertexmotor Industrial Co., Ltd..
Shenzen is de plaats in China waar zich veel agentschapjes met modelbouwmaterialen verzamelen.
Sapac, Riccs, GWS, etc. hebben allemaal dezelfde fans in het programma.
voor het serieuzere fan werk kun je hier kijken: JePe
En nee ook hier heb ik geen aandelen ;o)

Back