Welke betere E-sky heli kopen?

Oke ik wil een leuke beginners heli waar ik eventueel bij meer ervaring ook wat meer mee kan, b.v looping.

Zit vooral naar de Honeybee serie te kijken.

Ze hebben:
E-Sky Honeybee 4-kanaals:
E-Sky Honeybee 4-kanaals - Hobbytrade

HoneyBee R/C Helikopter 6 kanaals:
HoneyBee R/C Helikopter 6CH - Hobbytrade

E-Sky King V2
E-Sky King V2 - Hobbytrade

Welke van die andere 2 is dan beter?

Die honeybee 6 kanaals kost meer 199€ vs 139€

Maar hier is de 6 kanaals honeybee weer goedkoper namelijk:
115€
Honeybee Rc Helikopter 6ch -> RC-Plaza
Of zou het een fout zijn en bedoelen ze de 4 kanaals?

Beide zijn dus 6 kanaals
Maar welke is nu beter?
De honeybee 6 kanaals kan stunten staat erbij.
Maar kan de king v2 dit ook?

Ik vraag me dus af welke beter is?

de 4ch is de perfecte beginners heli!
maar die valt af...

niet voor die honeybee cp2 gaan!!
dat is echt een $&# ding! heb hem gehad en dat ding is bijna niet te vliegen!
het is geen goede beginners heli in iedergeval ;)

dan nog de king v2, die is goed! op het moment een populaire beginners heli volgens mij.

Ja oke maar wat is de beste?

honeybee 4 kanaals:
e-sky honeybee 4-kanaals (Helikopters) - RC Shop Twente

Honeybee 6 kanaals:
E-sky honeybee rc 6 kanaals (Helikopters) - RC Shop Twente

Belt CP:
E-Sky Belt-CP "Ready to Fly" electrische helicopter (Helikopters) - RC Shop Twente

King v2 cp
Honey-Bee-King II CP (Helikopters) - RC Shop Twente

De belt cp likt mij meer voor de meer ervaren piloot.
Daarna heeft de king de grootste rotor blad en hoe groter hoe stabieler het vliegt toch?

De cp2 is deze denk ik:
eSky HoneyBee CP2 (Ready to Fly) [eSky HoneyBee CP2] - 135.00EUR : RC4me, - voor SuperSkids, Walkera Dragonfly, ESKY HoneyBee / KING II helikopters en onderdelen
Is een 4 kanaals en nieuwer als de gewone 4 kanaals uitvoering maar vliegt blijkbaar dus minder goed.

Laatst bewerkt:
Voor wat jij wil, een heli die een tijdje meekan is de Belt CP beter dan de King II volgens mij. Hij is wat groter, en zou een betere riemaandrijving hebben. De King is dan wat mooier afgewerkt.

Maar als je met een CP wil vliegen raad ik je toch ten stelligste aan om eerst ietwat ervaring op te doen, hetzij met een FP hetzij met een sim.

Dan ga ik voor de v2 king.
Is toch mijn 1e heli.
En toch 6 kanaals.

Als ik er evt een borstelloze motor in wil zetten wat hen ik dan verder nodig?

eSky KING II : RC4me, - voor SuperSkids, Walkera Dragonfly, ESKY HoneyBee / KING II helikopters en onderdelen

Deze?
EK5-0005 Brushless Motor 3900 KV - 19.95EUR : RC4me, - voor SuperSkids, Walkera Dragonfly, ESKY HoneyBee / KING II helikopters en onderdelen
+ deze?

EK1-0350 Speed controller 25A - 27.50EUR : RC4me, - voor SuperSkids, Walkera Dragonfly, ESKY HoneyBee / KING II helikopters en onderdelen

Hoeveel A regelaar heb ik nodig?
En wat voor lipo kan erbij of is die 1000Mah ook goed zat voor zon borstelloze motor?

De combinatie regelaar en motor is ok voor de King II. Een 1000 mAh Lipo is ook ok, maar vermoedelijk ga je iets meer willen na een tijdje. King II vliegt ook nog met zwaardere batterijen tot rond de 2000 mAh.

Oke 3 cell 2000+ lipos er in dus.

Maar weet iemand wat voor regelaar+ brusless motor hier in kan zodat
hij langer vliegt+ wat meer power heeft?

Heej mag ik je een tip geven !! koop de king 2 maar koop hem in hongkong.... kost hij inclusief verzenden 107€ en als je hem zondag avond bestelt heb je hem donderdag in huis ik heb mijne er ook gekocht was natuurlijk een gok maar geloof me het was een hele goeie gok de service was perfect het contact met de shop was ook perfect en je had hem echt snel thuis...een vriend van mij heeft het gelijk daarna ook gedaan en die heeft hem vandaag binnen gehad je bespaart ook gelijk een hoop geld...
- Johnhobby.com - Highest performing quality,fast delivery and guarantee lowest price. de heli kost 77 euro en de verzending is 36 euro.... TIP TOP!!!!

ja maar dat is geen probleem al het spul van esky kan je 35mhz ook inzetten alleen anders zetje kristallen...

eh Dennis, weet je dat zeker? Een ontvanger voor de 35mHz is duidelijk anders van opbouw dan een ontvanger voor de 72mHz...

ja volgens mij van wat ik had gelezen kon het sowieso met de zender.. of het met de ontvanger ook mogelijk is hou ik in het midden maar een ontvangertje kost je 14 euro ofzo... desnoods doe je die der los bij voor 35 mhz... en ik weet trouwens niet wat die in hongkong kost..!!! zal wel minder zijn nog... maar als je eventueel even de specs van een losse esky zender bekijkt moet het er bij staan...
Maar voor alsnog voortaan zal ik al mijn spulletjes daar kopen ik wil graag nog een futuba zender.. kost daar ook compleet 86 euro de 35 mhz versie... en de 2,4ghz 135... het scheelt zoveel en je hebt nergens geen last van op de doos staat toy en bedrag 30 USD... en een dikke vette stempel schiphol invoer belasting VRIJ

En volgens mij kan je ook nog kiezen welke je wilt als je hem besteld ik weet alleen niet of dat voor de belt anders geld...
Ik hoor het weer...

Sorry ik ben nieuw hier en weet niet waar ik mijn vraag beter kan plaaten dan hier.
Mijn vraag is: Ik wil binnenkort een rc helikopter halen, maar ik weet nog niet welke.
Ik heb al rondgeneust en kwam op 2 helikopters uit de volgende:
-De Art Tech Faclon 3d voor €309 met vliegsimulator, lipo accu, de heli zelf, trainingskruis, zender, ontvanger etc. Ofterwijl alles wat ik nodig heb.

Maar daarna was ik verder aan het kijken en kwam op de Esky Belt CP volledig aluminium en carbon. Niet alleen zijn strakke look sprak mij aan maar ook de prijs die is namelijk €349 En dan heb je de heli zelf, lipo accu, zender etc, dus verde rgeen trainingsgear wat ik er wel bij wil en anders er bij moet kopen.

Mij gaat het niet egt om de prijs mij gaat het om het hebben van een goede helikopter voor een redelijke prijs (onder de 400 eurp vind ik redelijk ver daarboven gaik niet). Ik wil graag jullie meningen en/of ervaringen horen.

Ik ben beginner maar wil wel een outdoor helikpter en ben niet van plan om over een jaar een nieuwe te halen. Als jullie mij een andere heli aanraden hoor ik het ook graag.

Als je zelf even rondneust hier dan kom je er snel achter dat veel mensen een tevreden eigenaar zijn van de Esky belt, , en belangrijk! een goede onderdelen voorziening.

Die andere heb ik nooit van gehoord..

Een trainingsgear is makkelijk snel zelf te maken van wat stokjes met 4 pingpong balltjes.

Yo, ik ben chris. Ben net lid van dit forum. Ik ben de trotse bezitter van een honey bee cp2 en een honey bee king v2 (upgraded).
Ik kan uit ervaring zeggen dat als je begint met een cp2 je heel erg veel geduld zal moeten hebben. Je kan er ook mee stunten maar vergeet niet dat het geen belt heli is waardoor het moeilijker gaat. Ik heb leren vliegen met me cp2 en volgens mij als je deze heli kan vliegen is een belt niets man.
Ik raad toch liever aan voor die king te gaan.

Chris

Heb de HB FP gekocht als trainingsheli.

Als je rond leest vliegt zijn opvolger, de cp2 minder goed.
Zoedoende deze genomen.

Verder de CP belt meteen meebesteld.
De belt is groter dan de king dus vliegt stabieler.
Verder beschikt ie al over een borstelloze motor.

Nou ik heb mijn 2 heli,s binnen:

De CP BELT en de HONEYBEE FP

De belt is naast de FP een stuk groter uiteraad maar ziet er ook stuk
degelijker uit.
Maar oke met de belt ga ik pas vliegen als ik de fp goed onder de knie heb.
Nu zul je zeggen waarom nou al die belt meebesteld?
Had hem in hongkong besteld zodoende maar 2 tegelijk.

Alleen lees ik overal veel over lipo+ FP maar standaard heeft deze heli een 8.4V Ni-mh 650Mah batterij.
Deze accu:
EK1-0100 - 8.4V 650mAh Ni-Mh battery EK1-0100 Johnhobby.com - Highest performing quality,fast delivery and guarantee lowest price.
Borstel motertje + borstel regelaartje.
E-Sky Honeybee 4-kanaals - Hobbytrade

Geen lipo dus.

Is het nu wel mogelijk om er een lipo op te gebruiken?
Ik lees dat er zijn die er met een 1000-1500Mah lipo mee vliegen.

Misschien zelfs wel leuk om er een klein bostelloos motertje+ regelaar op te zetten.

Back