welke body 1/10-190 indoor carpet?

Hi, Kan iemand mij vertellen wat een goede touring body is, met veel stuur, voor indoor carpet? (klein technisch circuit).

Meestal begint men met de Mazda speed 6 van protoform.. allround en bijna altijd wel goed.
(De gewone mazda 6 geeft minder stuur maar is stabieler)

De LTC-R geeft wat meer stuur en wat minder grip achter..

Heb nu zelf de R9-R gekocht, deze moet nog wat meer stuur geven maar ik heb hem nog niet kunnen proberen.

Speed 6 inderdaad... Wat vincent zegt klopt helemaal. en over het algemeen zie je op de grote wedstrijden voornamelijk de Speed 6 voorbij komen....

Groet Robert

Speed 6 inderdaad... Wat vincent zegt klopt helemaal. en over het algemeen zie je op de grote wedstrijden voornamelijk de Speed 6 voorbij komen....

Groet Robert
Sluit ik me volledig bij aan. Bij de DHI waren (ik zeg het nu uit mijn hoofd) 18 van de 20 kappen in de A-finales (mod en stock) een Mazda Speed 6.

Zijn die Speed 6 kappen allemaal van Protoform? Kan me voorstellen dat enkele rijders met kappen van hun eigen merk moeten rijden.. Hotbodies, Eastcoast?

Ja hoor iedereen rijdt Protoform. In principe rijden alle toprijders altijd met protoform kappen, tenzij het anders is vastgesteld vanwege reglementen, maar geen van die rijders rijdt met verplichte andere merk kappen. Sterker nog een rijder als Marc Rheinard, wordt niet alleen door Speed Passion (dus East Coast Bodies) gesponsord, maar ook door Protoform zelf.

Wat kappen betreft kun je het beste dus altijd gewoon voor Protoform/Proline gaan.

Back