Welke body's voor FF-03R chassis??

hoi,
Heb ook een FF-03R gekocht maar kan iemand mij zeggen wat de mogelijkheden van body's zijn? Want de verkoper zegt alle 1/10 passen erop maar dat betwijfel ik...
Als jullie mij even kunnen helpen waar ik op moet letten qua afmetingen of dergelijke....
Had de lambo gallardo op t oog maar past dit?

Grtz Thiery

Leuk dat je ook een FF03 gekocht heb, van welk merk is de kap die je op het oog heb?

Een ding waar je op kunt letten is de wielbasis die nodig is voor de kap. De FF03 kun je voor drie lengtes in elkaar steken. Omdat de FF03 de motor voor de voorwielen heeft liggen kun je misschien een beetje naar de hoogte van de kap kijken ter hoogte van de motor.

:proost:

Sorry, ik vind dit niet kunnen, dit is vloeken in de kerk!

Een Gallardo is een 4wd, die ga je niet op een ff chassis plaatsen! ;-)

Als je gewoon eens de bouwbeschrijfving neemt en kijkt in welke wielbasis je de ff-03 kan bouwen , kijk dan bij de lambo welke wielbasis die heeft en je weet het ......, zo leer je ook beter je auto kennen.......:)

Heb de lamborgini gallardo op t oog de ref. 51403 van Tamiya.
Zou dit passen voor men ff-03r?

De Lamborgini zou wel eens een te lage neus kunnen hebben voor de FF03 die voor vrij hoog is.
Ik rij zelf met de Protoform LTC, is inderdaad vloeken, maar heeft dat model niet iets weg van een Lexus ISF, dus een redelijk normale toerwagen (met achterwiel aandrijving :))?
De LTC is heel stabiel en stuurt ook erg strak.

Back