welke boot

hallo,

ik ben binnenkort jarig en ik wilde me van het geld een nieuwe rc speedboot kopen.

mijn oog is gevallen op de magin one, wat zijn jullie ervaringen hiermee?
of zouden jullie voor een anderen boot gaan. (rond deze prijsklassen)

Niels

hallo,

ik vind deze ook wel mooi, MEGA DRAGSTAR III. maar op video's varen ze wel erg zenuachtig met een kleine golfjes.

en bij 2b hebben ze hem, hij is exclusief motor regelaar accu en zenderset. maar zit er dan wel de harware bij.

Als ik moest kiezen tussen die twee, wint de Mega Dragster III; epoxy romp in plaats van een plastieken Magin One.

De hardware zou ik er bij beide boten niet bij kopen, dat is werkelijk substandaard spul (om het eens netjes uit te drukken).

Groeten, Jan.

ik weet het niet,

nu zit ik weer te denken aan een bouwpacet(een cat)

ik heb het toen niet gedaan omdat het zo moeilijk uitziet, maar mijn vader is bereid om me te helpen dus dat komt zeker goed. (die heeft het geduld om een echte boot in zijn eentje te bouwen 6 jaar over gedaan)

maar ik heb ergens gelezen dat juriaan ook een cat heeft ontworpen en er om tekeningen werden gevraagt deze mogt hij niet tot beschikking stellen omdat er anderen plannen mee waren. zij daar ook bouwkits van te krijgen???

of die cat van maxcorvette,

ik zie geen (bijna geen verschil in de boten maar welke is het makkelijkste te bouwen???)

verder kan ik nog heel goedkoop aan een brushles motor komen van team vectra, (weet het typen niet maar het is een zwarte model 2006) met regelaar. hij komt uit een auto
is dit wat voor in zo'n boot

Niels

de tekeningen zijn er niet op het internet van juriaan dat weet ik wel en dacht dat er ook geen kit van is;) komt nog wl een keer denk ik. Maar de boot van maxcorvette is zeker een goede cat. om te bouwen!! verder is mij altijd afgeraade om een motor uit een auto tenemen omdat die niet geschikt zijn om mee te varen. 2006 is wel al een aan de oude kant als je het mij vraagt en je weet niet wat die er mee heeft gedaan natuurlijk ;)

nick,

Back