Webra Record motortjes doen het prima op: 25% wonderolie (sommige voorzichtige lieden zouden zeggen 30%, als je daar één van bent moet je die 5% van de hoeveelheid petrolie aftrekken), 35% ether en de rest dus petroleum. Zeer aan te bevelen is de toevoeging van 1,5% dope in de vorm van amylnitraat of -nitriet, of DDI. Dieselpeut is zover ik weet in Nederland niet kant en klaar te koop. De moeilijkst te verkrijgen component is de dope,(zoek contact met een teamrace vlieger), de ether is via de firma Tendo te verkrijgen, en de petrolie is nog op diverse plaatsen te koop maar kan volgens sommige lieden worden vervangen door lampolie. Maar daar heb ik zelf geen ervaring mee omdat ik pakweg 15 jaar geleden een vaatje JP4 aangeleverd heb gekregen en dat is nog LAAANG niet op! Als je echt iets wil met je Webraatje moet je er een eenvoudige LB trainer voor bouwen (een VT Airracer en een Suls Trainer zijn het meest populair) en op 2 augustus aanstaande naar de StaKa komen!
Peutslang is inderdaad ook een punt; gebruik de gele doorzichtige variant die voor benzine is bedoeld, of zwarte neopreen slang.