welke bril

hoi allemaal

voor mijn hexa en quad wil ik een fpv setje aanschaffen

voor de hexa om foto's te maken en met de quad om er echt mee te gaan vliegen

nu heb ik al een beetje rond gekeken maar er is zo veel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

wat zijn nu bijvoorbeeld de verschillen in brillen waar moet je naar kijken als je een bril koopt

zo zie ik bijvoorbeeld van fatshark een dominator en de predator bijde voor $299 maar wat zijn nu de verschillen van deze bijde brillen ook zie ik
GS920 ALL-IN-ONE video goggle

ik zoek dus iets met een groot bereik wat ook nog comfortable zit

mischien hebben jullie goede sugesties voor me

alvast bedankt

Wat ik zelf heb is een Fatshark bril, hier zelf een kabeltje aangepast. Deze plugt rechtstreeks in de ontvanger, en de power haalt hij uit je transmitter. Ook zit er een kleine 5.8 patch antenna achterop geplakt. Dit setje zit met klitteband achterop mijn zender, lichtgewicht, makkelijk te verwijderen, en je hoeft maar 1 accu op te laden (namelijk je tx). nadeel is dat je accu wel wat sneller op gaat. Nooit zoveel last van gehad overigens.. kan een foto sturen als het onduidelijk is :)

weet niet of dit bij mij gaat werken
ik vlieg met een pult dus weinig ruimte achterop

maar snap wel wat je bedoeld maar,op dit moment ben ik echt eerst aan het kijken wat de verschillen in brillen is

vind het niet zo erg om iets meer te betalen als het dan ook maar in 1 keer goed is zonder geklungel
vandaar ook de vraag wat zijn de verschillen tussen de verschillende typen brillen

weet niet of dit bij mij gaat werken
ik vlieg met een pult dus weinig ruimte achterop

maar snap wel wat je bedoeld maar,op dit moment ben ik echt eerst aan het kijken wat de verschillen in brillen is

vind het niet zo erg om iets meer te betalen als het dan ook maar in 1 keer goed is zonder geklungel
vandaar ook de vraag wat zijn de verschillen tussen de verschillende typen brillen

Ik heb een multimediabril gehad (vuze) en dat was compleet ruk voor FPV. Het moet helemaal afsluiten. Ik heb die goedkopere versies niet geprobeerd maar de kwaliteit is bij fatshark gewoon goed en verwacht niet dat het bij die andere beter is. Ik blijf wel erbij dat je een bril en ontvanger los van elkaar moet kopen, als je een andere antenne wilt gebruiken loop je weer te kloten met extra stekkers en extra signaalverlies...

hi

wat bedoel je met ,,,ik zoek dus iets met een groot bereik

ik denk,,dat je een ontvanger in een video bril wil die signal van km ver opvangt

ik denk dat als je ontvanger op een ground station staat,,je div ant kan aansluiten
dus voor toekomst erg goed is

vlieg je met een quard om je heel,,zal ontvanger intern lekker werken

wat lijkt je het beste beeld?????????????????

hoe ga ik dat uitleggen

of je heb erg groot beeld in je video bril,,,moet je echt omhoog ,omlaag,,of naar links of rechts kijken,,om bv data te lezen

is wel een machtig beeld zo groot

maar heb beeld kan ook kleiner,,,is het beeld dus wel scherper,,ik zelf vindt het rustiger kijken

ik heb de cinemizer,,,zeer strak beeld,,maar kleiner

ik dacht dat dit in hoofdzaak ook het verschil tussen de 2 fatsharks is

rob

Dat het een fatshark moet worden had ik al gedacht
en als ik het goed begrijp zit het verschil hem dus in het beeld
Hoe moer ik dat zien breedbeeld tegen gewoon beeld ?

Dat het een fatshark moet worden had ik al gedacht
en als ik het goed begrijp zit het verschil hem dus in het beeld
Hoe moer ik dat zien breedbeeld tegen gewoon beeld ?

Ja denk dat je het zo kan zien
Al is het kleine beeld scherper

De fatshark past niet op elk hoofd
Mooste is als je het kan testen

De aio. Waar je link van poste
Is ook een top bril
Heeft een kopin video module er in zitten
Valt onder het breedbeeld zeg maar

Rob

Ik heb de AIO bril, super ding met mooi beeld.
Bedenk je wel wat de rest van je set gaat worden voordat je een bril kiest.
De ingebouwde ontvanger in de AIO bril werkt niet met de Fatshark en ImmersionRC spullen i.v.m. andere frequenties (kan wel via de video in aansluiting natuurlijk).

Ik heb de AIO bril, super ding met mooi beeld.
Bedenk je wel wat de rest van je set gaat worden voordat je een bril kiest.
De ingebouwde ontvanger in de AIO bril werkt niet met de Fatshark en ImmersionRC spullen i.v.m. andere frequenties (kan wel via de video in aansluiting natuurlijk).

das een hele goeie

kan na deel of voor deel zijn
Discount China BEV 2.4G 500mW transmitter for FPV [BEV 2.4G 500mW transmitter]- US$42.99 - www.bevrc.com

deze zenders werken erg goed,,en zijn goedkoper

rob

Jullie bedoelen de Foxtech AIO, die met zowel met 2.4 als met 5.8Ghz overweg kan?

Je kunt natuurlijk ook met een draadloze "relay" werken als je begrijpt wat ik bedoel. Dus b.v. 35/440Mhz besturing, 2.4/5.8Ghz video en 5.8/2.4Ghz video-relayed. Je bent dan geheel vrij van kabels naar je bril en onafhankelijk van de vtx/vrx in je vliegtuig/grondstation. Dus je bent dan compatibel met alle vtx/vrx zolang je je eigen "relay" gebruikt. Het is wel foutgevoeliger overigens om de simpele reden dat je systeem faalt als 1 van beide videosystemen faalt.

Martin

Dat word me iets te technies maar denk dat ik toch voor de fatshark ga ook ivm de verdere aankopen makelijk in nl te verkrijgen alleen helaas overal uitverkocht op dit moment

Jullie bedoelen de Foxtech AIO, die met zowel met 2.4 als met 5.8Ghz overweg kan?

Je kunt natuurlijk ook met een draadloze "relay" werken als je begrijpt wat ik bedoel. Dus b.v. 35/440Mhz besturing, 2.4/5.8Ghz video en 5.8/2.4Ghz video-relayed. Je bent dan geheel vrij van kabels naar je bril en onafhankelijk van de vtx/vrx in je vliegtuig/grondstation. Dus je bent dan compatibel met alle vtx/vrx zolang je je eigen "relay" gebruikt. Het is wel foutgevoeliger overigens om de simpele reden dat je systeem faalt als 1 van beide videosystemen faalt.

Martin

Foxtech AIO is hetzelfde als de GS920 ALL-IN-ONE video goggle die Heligek beschrijft in zijn startpost.
De bril is wel te gebruiken met alle andere systemen via de video in aansluiting.
Maar eigenlijk zonde om de ingebouwde ontvanger(s) niet te gebruiken.

Hi

2,4 vtx die goed werken met de aio bril
Zijn in overvloed tekoop

2,4 vtx van immersion zijn haast niet te krijgen

Rob

Back