welke budget buggy 2wd of 4wd wat rijd beter

• Topicstarter Topicstarter Ghost_Whiper
  • Startdatum Startdatum
G

Ghost_Whiper

Guest
ik ben op zoek naar een budget buggy maar ik zie door de bomen het bos niet meer :?
hij moet voor off en onroad gebruik geschikt zijn
een goede handeling hebben
het liefst een kit zonder zender ontvanger regelaar en accu want dat heb ik allemaal liggen
maar wat rijd beter voor recreatief gebruik 4wd of 2wd ik heb zelf al wel wat autos gehad onroad maar daar vond ik 2wd voor geen meter rijden is dat bij buggies hetzelfde verhaal?
welke types zijn aan te raden onder de 125 euro waar mischien nog wat bij komt als ik mn mission heb verkocht en waar zijn ze te koop

jah maar die is nu alweer duurder dan 125 euro.
Was eerst 109 maar nu niet meer.

Hij heeft straks misschien nog een wat groter budget. Dus dan is de DI een goede keus. Denk niet dat er veel betere 4WD buggies zijn die zo zijn voor minder geld.

budget flink gedaald
ik heb een vastgelopen dynamo gehad van mn auto dus het zit er deze maand niet in
maar ik heb al wel naar de gravelhound gekeken die is 4wd maar zit er veel verschil tussen 2 wd en 4 wd kwa handeling??

Ja, daar zit ontzettend veel verschil in, Een 4wd is in veler opzichten gewoon beter, sneller bocht uit, stabieler, enz.. Maar wat mij ook opviel is dat 4wd veel duurzamer is mijn zijn banden. Ook de transmissie krijgt minder klappen bij een 4wd Kortom ik zou gaan voor 4wd. Even doorsparen en gewoon wachten...

Groet Robert

er is heef veel verschiil tussen de handeling, als je onroad rijd niet zo hard, maar off road wel. je moet wel zien dat je een auto hebt met een IJZERE cardan as, zoals dark impact. de gravel hound is niet zo goed: de as naar de servo is niet bij te stellen, pvc cardanas, as naar wielen voor hoogte niet bij te stellen. en een batterij die links ligt( als je jumpt slaagt de auto naar links. ikzelf heb een dark impact €159. goede auto met ijzere cardanas en banden goed voor onroad ofroad en drift, ook de batterij ligt in het midden: EEN GOEDE AUTO!!!

heb je een linkje naar een shop die die dark impact te koop is?

Ik was gister bij PK racing, en de dark impact is echt een ongelooofelijk mooi karretje! Maar als je onder de 125 wil blijven koop dan en Hornet, Fighter Buggy, Grasshopper ofzoo.. Die zijn echt wel okee, maar alleen 2WD :( Maar met een 2WD heb je een hoop lol, dat staat vast :wink:

een leuke goed rijdende 2wd buggy is de desert gator. 99 euro bij rc shoproal.
tot nu toe heb ik er veel plezier van gehad.

martijn :bye:

bij Towerhobbies is ie $ 152,- Maar ze denken dat ie half juni beschikbaar wordt. Ik wil er over een paar maanden 2 kopen, meteen met de hop-ups. Doe ik dan samen met mijn broer. We hebben waarschijnlijk een mogelijkheid om het zonder verzendkosten hier te krijgen.

Normaal gesproken komen er nog verzendkosten en onder bepaalde voorwaarden ook invoerrechten. Maar ben even die voorwaarden kwijt. Het kan interessant zijn om het totaal in ieder geval uit te rekenen.

Let er wel op,dat de accu geheel ingesloten ligt in een kleine ruimte, Dark Impact,en dat de accu met warm weer daardoor echt zeer heet word.Verder zijn er toch een paar andere dingetjes met de Dark Impact,

Zoals de stuurinrichting,als je b.v per ongeluk ergens tegen aan rijd,blijft de stuurinrichting gewoon hangen,vast zitten met de willen naar 1 kant.

Verder zijn de aandrijfstangen van slechte kwaliteit,maar dat zal wel opgelost worden,met een hop up,optie

Back