Welke buggy/Truggy?

Hallo allemaal,

Ik zou graag jullie mening willen over het volgende.

Ik heb nu een Cen me16 nitro. En ik zoek er nu een buggy/truggy voor erbij voor ook enkel off-road. Het budget is ongeveer 350 tot 400 euro ongeveer. Het moet wel een rtr zijn en er moeten makkelijk onderdelen van te krijgen zijn. Dit blijkt bij de cen wat moeilijker te zijn.

Het liefste zou ik hem kopen bij toemen, Verspaget of wouters modelbouw. Dit omdat de winkel op goede rijafstand zitten. Voor een beter adres is verder rijden natuurlijk geen probleem.

Tevens zou ik graag willen weten wat jullie ook van de winkels zitten. Alledrie komen ze overtuigd over als je ze beld maar dat wil helaas niet alles zetten.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

groeten,

Pim

@ bart banaan

Hallo,

Deze had ik al doorgelezen maar daar word niets gezegd over de ervaring van de genoemde modelbouwwinkels. Daar wordt naderhand ook niets meer gerept over de beschikbaarheid van reserve onderdelen.

groet,

pim

ongeacht WAT je koopt, BLIJF WEG BIJ TOEMEN.

die verkoopt gerust een auto waar geen onderdelen voor te krijgen zijn.

als je een auto koopt zijn alle onderdelen gewoon te leveren, kom je de volgende dag terug dan kan het ineens niet meer maar dan heb je het spul wel gekocht.

PURE #########################

Laatst bewerkt:
Als je zo verdergaat, wordt dit het zoveelste winkelbesprekingen-draadje dat gesloten wordt, Marc. ;)
Je kent de regels onderhand toch al wel?
(Daarbij ben ik het niet met je eens wat Toemen betreft hoor...)

Tjah .. Ook daar zal het maar net wezen wie je treft achter de toonbank .....

Iemand die thuis is in de vliegtuigen zal je niet van geweldig advies kunnen voorzien/alles weten als het gaat om een auto....

Dat heb je bij vrijwel elke zaak ..... Zo hoef je met je vliegtuig weer niet aan te komen bij PKracing ;)

Toch konden ze bij toemen veelvertellen over hun auto's. Hij promote er de graupner leopard, maar ik heb op het forum gelezen dat daar heel verschillende meningen over zijn dus hij geniet denk ik niet mijn voorkeur om hem te kopen. Nu is het natuurlijk wel met elke auto iets.Maar ja...

Xray .Worden af en toe hier ook wel 2dehands aangeboden .
Dan houd je wel geld over voor een zender en servo,s ed.
[mod]kappen nu over winkels[/mod]

Hong nor is ook zeer interresant, Onderdelen zijn goed te krijgen.. en ze staan bekend als de Tank (HN X1/2CRT)

Kyosho DST Truggy 31097

Hallo,

Wat is jullie mening over deze truggy.

Kyosho DST Truggy 31097

Deze staat op de site van verspaget Deze is maar 239 euro. Dus misschien kunnen er dan meteen andere servo's in e.d. als het nodig is.

groeten,
Pim
Kyosho DST Truggy 31097

Hallo,

Wat is jullie mening over deze truggy.

Kyosho DST Truggy 31097

Deze staat op de site van verspaget Deze is maar 239 euro. Dus misschien kunnen er dan meteen andere servo's in e.d. als het nodig is.

groeten,
Pim
Kyosho DST Truggy 31097

Er zijn hier 18.000+ leden... als ze allemaal hier in je topic komen zal je 17.000+ meningen krijgen. Ga vooral eens langs bij de winkel en laat je voorlichten!!!

Of ga kijken op een offroad wedstrijd en spreek de rijders aan.

Je zal zien dat je keuze ineens veel kleiner wordt als het om een "goede" wagen gaat.

Hallo allemaal,

De eindkeuze is gevallen op deze vier. Welke is het beste volgens jullie?
H.P.I. Trophy 4.6 Truggy
kyosho mfr
traxxas jato 033
thunder tiger st-1
hpi trophy 4.6 truggy

alvast bedankt voor de genomen moeite.

Groet,

Pim

Ik zou toch eens kijken naar Hong Nor, staat héél goed bekend!

HN X1 Crt/HN X2 CRT (truggy's)
HN X1 / HN X2 (Buggy's)

Hier krijg je van iedereen een ander antwoord op natuurlijk .....

Je kan beter zelf kijken wat je het leukst vind en waar je het makkelijkst voor aan onderdelen kan komen ;)

De Jato 3.3 is leuk maar best lastig om mee te rijden , tis een 2wd die best wel overpowered is en daardoor vrij zenuwachtig met rijden.

Hallo allemaal,

De eindkeuze is gevallen op deze vier. Welke is het beste volgens jullie?
H.P.I. Trophy 4.6 Truggy
kyosho mfr
traxxas jato 033
thunder tiger st-1
hpi trophy 4.6 truggy

alvast bedankt voor de genomen moeite.

Groet,

Pim

De Kyosho MFR is een Monster Truck (MFR = Mega Force Replacement)
De Traxxas Jato is een opgeleukte 1:10 2WD truck
De Thunder Tiger is een verouderd model (ca. 4~5 jaar oud ontwerp)
De HPI Trophy is de enige Truggy in dit lijstje waar je serieus naar zou moeten kijken...

Back