Welke buggy/Truggy?

@ Aleq

Hallo,

Ik heb inderdaad gekeken naar een Hong nor maar die word hier in de omgeving niet verkocht. nu kan ik wel naar Dordrecht maar als er iets aan de hand is kan ik telkens daar naar toe. Dat is toch anderhalf uur enkel rijden.

groet,

Pim

Ja dat is ook niet handig dat je ver moet rijden, maar het is wel "vandaag besteld, morgen in huis!"
En je kan bestellen direct van hun site.

Ze hebben zowat elk onderdeel op voorraad! En dat is toch ook wel belangrijk. Dit is omdat ze de importeur zijn van HongNor.

En anders kun je kijken of er ook winkels zijn die Jamara verkopen. Want die leverancier levert ook de HongNor.

Suc6

@Simonster, allereerst is het niet echt netjes om iemand anders zijn topic te kapen om daar zomaar een vraag neer te gooien. Je hebt al een Topic gekaapt met deze vraag en zoals ik daar ook al gezegt heb als je niks aan je schrijfwijze gaat veranderen wordt er steeds minder gereageert.
Je kunt het nu wel hier eens proberen maar dat gaat je niet helpen.
Niet echt een goeie instelling:confused:

Laatst bewerkt:
@Simonster, allereerst is het niet echt netjes om iemand anders zijn topic te kapen om daar zomaar een vraag neer te gooien. Je hebt al een Topic gekaapt met deze vraag en zoals ik daar ook al gezegt heb als je niks aan je schrijfwijze gaat veranderen wordt er steeds minder gereageert.
Je kunt het nu wel hier eens proberen maar dat gaat je niet helpen.
Niet echt een goeie instelling:confused:
sory had het niet mogen doen :(

Back