Welke CC brushless set in een F103RM

Hi,

Al even terug heb ik de F103RM van Rogier overgenomen. Eerst op de kast gezet maar aankomende weken wil ik deze wagen eens leuk gaan opbouwen. Nou ben ik een redelijke fan van Castle Creations dus zou ik graag een van hun brushless setjes gaan gebruiken. Maar welke?

De F103RM lijkt wat weinig plaats te hebben voor grotere regelaars. De sidewinder lijkt dan wat beter geschikt dan de Mamba max. Maar de mogelijkheden van de MM lijken weer wat groter, zeker als ik deze set nog eens in een andere wagen wil gebruiken.... En dan het kv... welke is het meest geschikt? Graag zou ik met lipo's willen rijden....

Iemand die me op weg kan helpen?

Dank, groet, vincent

Laatst bewerkt:
Log u is in bij het nbr forum in belgie daar zoeken achter Loomans dat is de man achter castel die kan u denk meer vertellen van de mogelijkheden

Hey Vincent..

ik heb nog wel een hele Mamba Max set liggen. Met een 7700 KV motor..

Als je mooi klein wil zou ik voor een EZrun gaan.. de 35 ampere of zo. Doen het geweldig goed en zijn ook nog eens (allmost) waterdicht!!

Groeten Vincent

Hoi Vincent,

Ik rij zelf met de f103r en heb er een spx bullet reverse(nog wel) met een lrp 10.5 en lipo in zitten, dit gaat op de mach erg lekker.
Ik heb al een aantal keer de 80km/u aangetikt, al moet ik wel zeggen dat ik nu met een pro10 kap rij.

gtz kees

Back