Welke connector is dit?

Hallo

Kan iemand me vertellen wat voor connector dit is? Op de foto. Ik had graag wat extra lipo's besteld voor die kleine heli waarvan deze lipo is. Het gaat om een xcite flybar 190. Ik wil op hobbyking lipo's bestellen maar weet dus niet als ze gaan passen ofniet iemand die me kan helpen aub?

Mvg Joeri

qy4e4aby.jpg

a6eguves.jpg

Laatst bewerkt:
Heel lastig om te zeggen, er zijn zo vreselijk veel mogelijkheden. Meet de connector van je accu zo precies mogelijk op en zoek er een passende connector bij. Ik denk dat dit de enige mogelijkheid is. Wel een hoop werk. ;)
Je maakt een grote kans bij JST. Kijk eens in hun CATALOGUS.

Zeer waarschijnlijk Molex PicoBlade, 1.25 mm pitch, zit aan verscheidene accu's voor mini heli's.

Rick

Hoi Rick

Dus hoe weet ik dan als die van hk passen? Is dat mss het zelfde als eflite blade of etc?

Het is de stekker die aan deze accu zit:
Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking*
Ik denk dat 100% van de 1S accu's met de connector vast aan de accu deze stekker heeft.
Deze stekker is soms los verkrijgbaar, ik verkoop ze, met draad, sinds 2002 voor micro modellen.

In wat grotere systemen zie je een iets grotere en betrouwbaarder stekker welke aan een draad gekrompen is.
Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking*

Rick

Back