Welke cp heli moet ik aanschaffen?

Ik vlieg met kestrel 500sx van nine eagle een fp heli.
Maar wil graag een cp heli aanschaffen,zat zelf te denken aan de e-sky belt cp v2.
Wat zijn jullie ervaringen met deze heli?
Laat het me even weten zodat ik een goede beslissing kan maken welke aan te schaffen.
GRZ,
Ronald.:confused:

welke heli

hoi ,

Belt cp heb ikzelf gehad, Ik vond het prima vliegen om mee te leren. Maar toen ik een trex clone vloog...... kreeg ik en andere mening.

Ik zou een trex 450 nemen of een clone daarvan.

Een clone heb je al voor € 40,- en dan heb je zelfs al een metalen kop.

Succes

Robert

Hoi Robert,
Bedankt voor je reactie,maar waar kan je deze kopen?
de E-sky belt cp koop je RTV voor 149 euro.
Maar het nadeel is ,krijg ik weer een zender erbij en ik heb er al twee.
Zij er ook zenders te koop die je kan binden met elke heli?.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ronald.

Hoi ,

www.Hobbyking.com
Of anders Ebay. Dat is een kwestie van gewoon zoeken op ebay onder trex 450 of glass 450 etc.

De meeste modelvliegers gebruiken zender van bijv futaba , spectrum dx7 . Daar zit een ontvanger bij en je kan er gewoon zoveel kopen als je wilt die gebonden worden aan de zender. Zo kan je met één zender 100 vliegtuigen of helies vliegen..... niet tegelijk natuurlijk ;-)

Er zijn erg veel winkels in Nederland of online waar je je spul kan halen.
even googlen en je bent na 15 minuten al heel wat wijzer.

Succes

Robert

Van de zoekfunctie wordt je ook snel wijzer..

Al vind je niet wat je zoekt, het zou op zn minst op moeten vallen hoe ongelooflijk vaak de Belt hier genoemd wordt, en hoe vaak het problemen met dit apparaat betreft...

Inderdaad hij is goedkoop, maar je krijgt ook precies waar je voor betaald: niet bar veel.

Voor de zender, in hoeverre weet je zeker dat je verder wilt?
Wil je echt door in heli's, is een computerzender wel aan te raden.
En als je dan toch bezig bent, neem een 2.4 ghz set, dit kan veel gezeur schelen qua storing etc.
Dan heb je nog het aantal kanalen. Voor een electro heli zijn er minimaal 6 nodig, voor brandstof minimaal 7, waarbij een 8e nooit weg is. Ook een zeer handig iets waar je naar kan kijken is de timer die sommige zender ingebouwd hebben.
Die heb je bij cp's namelijk nodig om te weten wanneer je moet stoppen met vliegen.

En voor trex klonen, zoek eens een paar webshops op. je wordt er mee overspoelt, ook op dit forum zijn een aantal bouwverslagen etc te vinden.

Succes

welke heli moet ik aanschaffen?

Hoi allemaal,
bedankt voor jullie reacties!!
Ik ben er een stukje wijzer van geworden,en ben al druk op zoek op het internet naar de benodigde info.
Gtz,
Ronald.

Back