welke CP heli??

• Topicstarter Topicstarter tomos19
  • Startdatum Startdatum
T

tomos19

Guest
Hallo allemaal,

sinds lange tijd heb ik een CP heli op m'n verlanglijst staan:yes:
op internet kom je vanalles tegen, maar toch is het twijfellen of het
ook goed spul is.

merken als Align, Trex enz, klinken wel goed, maar waar moet ik op letten???:confused:

ik ben op zoek naar een goede CP helicopter, (als het kan flybarless:rolleyes:), voor een redelijke prijs + zender.
wie weet een goede tip, of heeft er een in de verkoop??

Alvast bedankt!
Tomos19

Even gebruik maken van de zoekfunctie en je komt een heel eind.

Uiteindelijk komt het op een aantal dingen neer:

Budget
Voorkeur
Ben je in staat het zelf en alleen te doen of verwacht je hulp nodig te hebben.
Een club wordt veel aangeraden maar niet (altijd, vind ik) nodig. Bij twijfel gewoon op zoek gaan naar een club. Leerzaam, hulp van ervaren vliegers en waarschijnlijk uiteindelijk goedkoper. Ik heb zelf het meest geleerd door het steeds opnieuw opbouwen na het crashen, the hard way zullen we maar zeggen.
Met een paar lessen kun je waarschijnlijk een heel eind komen.
Bij alle CP heli's, gebruik je verstand en besef dat het geen speelgoed is dus safety first!

Succes :D

Thank you,:D

na zoeken en rondkijken, komt DEZE aardig in de richting : maar eerst effe sparen:mad:

full

ik heb met ''the hard way'' leren vliegen, maar om dat met dit juweeltje te doen... toch een beetje zonde :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is dit een 250 formaat heli.
Om daarmee cp te leren vliegen kan ik niet aanraden.
Andere kant is dat als je het met een 250 kan wordt de rest gek genoeg alleen maar makkelijker.
Ik ben zeker geen expert maar als je dan toch niet een heel groot budget hebt zou ik misschien zelfs naar een belt cpx kijken. Is de nieuwe versie van de cp v2 die toch een stukje beter schijnt te zijn.
Succes met het maken van een keuze :D

Groeten Iwan

Back