Welke Crawler heeft jouw voorkeur ?

Hallo daar ik nieuw ben in het crawler gebeuren een vraag.

Ik heb mijn oog op de 1:10 comp crawler race roller van Losi en de axial scorpion ARTR.

Welke heeft jullie voorkeur en waarom.

Nu heb ik een LRP no limit regelaar over uit mijn 1:10 onroad, kan ik deze gebruiken in een crawler ?

Is er voordeel met een brushless combo set of maakt dit niet uit......

Alle aanvullende info is welkom.
Ik wil zo nu en dan wat voor de hobby gaan kruipen / klimmen, niets in wedstrijd verband.

Alvast dank voor jullie info, mening en advies.

Groeten,

Theo.

Nu heb ik een LRP no limit regelaar over uit mijn 1:10 onroad, kan ik deze gebruiken in een crawler ?

Dat lijkt me geen probleem. Daar je met crawlen een motor rond de 55t hebt. Echter zou ik meer op zoek gaan naar een echte crawler regelaar.

Losi, overduidelijk!!!! alles zit er al op en aan. punt 1 Dig unit al aanwezig punt 2 worm axles, dus kun je met een goedkope regelaar toe omdat je geen dragbrake op je regelaar nodig hebt..
goeie dempers enz enz...

axial moet je nog aardig wat aan doen voordat ie comp waardig is

Mooi, mooi, :thumbsup: :thumbsup:

Op die site kan ik wel even vooruit:yes::banana:

Nu ben ik een beetje aan het :google: -nen en zie een

1:18 Losi crawler, iemand ervaring hiermee :confused: of is het alleen een leuk speeltje?

is alleen een leuk speeltje. (de banden die daar op zitten bijvoorbeeld vond ik neit veel grip habben. ) maar wel een ERG mooi speeltje!

Ik ben het trouwens helemaal met douwe eens, de Losi Crawler lijkt mij de beste crawler die ik tot nu toe gezien heb. :)

Ik mag er geen van mijn vader

Wat kunnen we daarop zeggen ?
Dat is heel jammer, maar waarom mag het niet ?
Laten we niet vergeten dat de RC hobby NIET goedkoop is.
Je koopt een auto ( of wat dan ook,vliegtuig, boot, helikopter noem maar op) maar dat is een begin, een RTR set kun je meteen mee aan de slag maar is ook duurder.
Meestal heb je dan een basis set met 1 goedkope accu ( in geval van electro, wat ik wel zou aanbevelen om mee te beginnen) en een goedkope langzame lader.
Daar je zelf 10 jaar bent vindt ik dat €250,- voor een RC "speeltje" veel geld is.
Ik heb zelf een dochtertje van 9 jaar en zij heeft sinds kort een carson 1:18 truggy, een setje van rond de 100 euro. Maar dan moeten er ook nog 8 penlite batterijen in de zender, en toen was papa (ik dus) mijn reserve batterijen kwijt :D.
Natuurlijk heeft zij dit niet zomaar gekregen maar heeft het wel moeten verdienen.

Dussss Timo,
kijk eens bij jouw in de buurt of daar niet modelbouw rijders of een clubje zit waar je kan kijken.
Zo krijg je ook tips en wie weet een leuk aanbod voor een leuke prijs.
En het is altijd oooh zo leuk om kijken.
Je bent nog jong en nog alle tijd om helemaal gek te worden van deze hobby.

Wie als je nu en dan eens gaat kijken bij wedstrijdjes of fun rijders dat je vader er ook wel trek naar krijgt..........kun je altijd zeggen;
"Pap als we nu eens samen zo'n auto kopen?" :rolleyes:

Back