Hoi Jan Willem,
Ik heb me na jouw reactie wat verdiept in je suggesties. Van de Silly Putty timer snap ik niet hoe hij werkt. Silly of me, no? Wellicht duwt de Silly Putty de dunne buis terug uit de dikke buis, of gaat het anders? In ieder geval lees ik steeds dat zo'n timer temperatuurgevoelig is (is waarschijnlijk in de huidige Nederlandse zomer, met temperatuursschommelingen tussen redelijk en akelig niet zo belangrijk, maar een mens blijft toch op betere tijden hopen) maar ik denk dat ik meer affiniteit heb met de Tomy timers. Opwinden is meer mijn ding. Blijft de vraag welke opdraaispeeltjes zo'n timer hebben. Ik blijf tussen nu en de Staka van 13 augustus elk opdraaispeeltje kritisch bekijken, in de hoop er eentje (voor weinig) op de kop te kunnen tikken. In ieder geval ga ik graag in op je aanbod om een mechaniekje van je over te nemen.
De Garter Knight schiet inmiddels mooi op. Het is erg leuk om mee te maken dat je in een goed half uur, met het nalaten van de nodige houtkrullen en en boel stof, van een stuk 12 mm balsa een mooie en hopelijk doeltreffende prop kunt maken. De vleugel en het stabilo zijn ook in houtbouw klaar, evenals het kielvlak laminaat. Nu nog de romp afbouwen en een DT timer installeren, en we zijn klaar voor het bekleden.