Welke edf?

Hallo,

Ik wil binnekort misschien zelf een zwever gaan bouwen waar ik een edf op wil doen. Het model zal zoiets worden en dan met een edf boven op

a1009825-69-IMG_4381.jpg

Ik ben al een ervaren vlieger met allerlei vliegtuig en weet ook al aardig wat van de electronica maar wat betreft een edf ben ik nog een leek.

De specificaties van de zwever zullen zijn:
Span ongeveer 120cm
Gewicht 500/600 gram
Ik heb al enkele lipo's maar wil graag mijn 1700mah 3s 15C gebruiken. Ontvanger en servo's heb ik al nu heb ik alleen nog een regelaar en motor nodig. Het is de bedoeling dat het model hard gaat maar ook rustig kan vliegen.

Graag zou ik deze edf via internet willen bestellen via bidproducts, himodel of unitedhobbies.

Ik zit een beetje met het probleem dat ik er niet te veel geld aan uit wil geven dus het hoeft niet het beste van het beste te zijn.

Laat maar horen wat jullie denken dat een goedde kandidaat is.

Gr. Matthijs

Laatst bewerkt:
Neem eens contact op met Erik van Schaik, één van de grotere EDF-kenners (ook op een zwever).

Dat is waar.. ik heb op de site gekeken maar kan er niet precies uitkomen welke u bedoeld. Er is wel een fan die heet micro fan 300 maar dat is een losse fan zonder motor en regelaar.

Oke bedankt erik! Ik ga er nog even over na denken (en eerst andere projectjes afronden) als het zover is zal ik een bouwverslagje posten.

Back