Welke edge/extra bij deze motor?

Ik heb deze edge 540T besteld maar zit er aan te denken om hem te cancellen omdat de levering erg lang kan gaan duren:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Edge 540T ARF .25e 98% $89.95

Is dezelfde of goede copy van de Hyperion edge:
Hyperion Edge 540 -t - RC Groups

Hoewel ik er pas mee de zomer de lucht in wil wou ik hem wel over een tijdje gaan bouwen (komt niet op de maand).
Maar na wat mailtjes blijkt het dat het nog een eind kan duren voordat ze weer goed leverbaar worden.

Dus misschien dat ik hem toch maar cancel (wacht nog even af).
Dan een vervangend model wat goed kan vliegen met deze motor:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : TR 35-48-A 1100kv Brushless Outrunner Eq: AXi 2826 $23.80

Heb verder diverse 3 cell lipo,s en 12x8 props.

150€ is wel de max.
Vind De Ef 540 en extra ook wel mooi en kwaliteit is dan natuurlijk zeker top.
Met name de extra 300s '45:Extra 300s 45" Coenraad Extreme Flight Vliegtuigen

Maar is die motor geschikt?

Ik heb de laatste net gekocht bij aerobertics.
Kon daar een leukere deal maken, beter als bij jou winkel.
(natuurlijk wel afhankelijk van wat je wilt in de deal)

Beetje rondkijken en je ziet dat je een kale ef 300 of yak voor 135 euro kan kopen.

Ik ben er erg over te spreken. De vliegtuigen van EF zijn erg mooi en goede kwaliteit.
Suc 6 en hoou ons op de hoogte.

Ps volgens mij staat er een mooie zwart gele EF Yak 54 "47 te koop van Eclipse in de verkoop topic. Als hij dat een week eerder had gedaan had ik heb gekocht, jammer genoeg ben ik nu al voorzien, iets voor jou?
;)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
las dat vliegtuig nu out stock is moet je nog minimaal een maandje geduld hebben omdat de fabrieken een maadje sluiten ivm chinees nieuwjaar ;)

Ik heb deze edge 540T besteld maar zit er aan te denken om hem te cancellen omdat de levering erg lang kan gaan duren:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Edge 540T ARF .25e 98% $89.95

Is dezelfde of goede copy van de Hyperion edge:
Hyperion Edge 540 -t - RC Groups

Hoewel ik er pas mee de zomer de lucht in wil wou ik hem wel over een tijdje gaan bouwen (komt niet op de maand).
Maar na wat mailtjes blijkt het dat het nog een eind kan duren voordat ze weer goed leverbaar worden.

Dus misschien dat ik hem toch maar cancel (wacht nog even af).
Dan een vervangend model wat goed kan vliegen met deze motor:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : TR 35-48-A 1100kv Brushless Outrunner Eq: AXi 2826 $23.80

Heb verder diverse 3 cell lipo,s en 12x8 props.

150€ is wel de max.
Vind De Ef 540 en extra ook wel mooi en kwaliteit is dan natuurlijk zeker top.
Met name de extra 300s '45:Extra 300s 45" Coenraad Extreme Flight Vliegtuigen

Maar is die motor geschikt?

Hier is de Hyperion Edge 540 te koop vooor maar 99,- euro
Hyperion shop

Ik heb zelf de HC edge, deze is indentiek aan die van hyperion.

Edge_540T_003kl.jpg

Ik heb zelf deze motor Hobbycity Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp SK Series 35-42 1000Kv / 605w $33.95 met 13*4 prop, of 12*6 APC style is ook geschikt.

Groet Jan

Ik heb de laatste net gekocht bij aerobertics.
Kon daar een leukere deal maken, beter als bij jou winkel.
(natuurlijk wel afhankelijk van wat je wilt in de deal)

Beetje rondkijken en je ziet dat je een kale ef 300 of yak voor 135 euro kan kopen.

Ik ben er erg over te spreken. De vliegtuigen van EF zijn erg mooi en goede kwaliteit.
Suc 6 en hoou ons op de hoogte.

Ps volgens mij staat er een mooie zwart gele EF Yak 54 "47 te koop van Eclipse in de verkoop topic. Als hij dat een week eerder had gedaan had ik heb gekocht, jammer genoeg ben ik nu al voorzien, iets voor jou?
;)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Die link naar een site was maar een voorbeeld, al is prijs natuurlijk niet alles. Waar jij hem hebt gekocht is een goede winkel maar als ik hem daar wil halen kan ik 400+km af leggen.
Dan is 15€ meer bij de winkel om de hoek uiteraard nog steeds goedkoper.

Had die van Eclipse ook gezien, maar heb alle electra al en die is voorzien van esc etc + heb dan liever een nieuwe.

@Jan van Brenk:
Inderdaad een goede link, is misschien ook nog een optie.
De edge van HC is inderdaad identiek aan de hyperion al is het blijkbaar wel een (goede) copie, wie weet rolt ie zelfs uit de zelfde fabriek.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back