Welke electro heli starter en buiten vliegen?

Hallo, kunnen jullie mij enig advies geven, ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer:D. Welke electro heli zou ik het beste kunnen kopen, voor zowel een beginner, en waar je ook buiten mee kan vliegen!
Door zo veel keus kom ik er echt niet uit, ook door geen ervaring;)

Bedankt voor jullie support, Appie.

Kan wel merken en types gaan noemen, maar dat soort adviezen zijn meestal meer een persoonlijke voorkeur dan wat anders.

Vermeld eerst eens waar je (ongeveer) woont, wellicht wonen er behulpzame mensen bij je in de buurt, en vermeld als tweede eens wat het budget is wat je er voor over hebt, dat vermijd de adviezen uit de uiterste groepen (extreem duur en onnodig low budget).
Als laatste is het voor ons behulpzame forummers handig te weten welke modelbouw, RC, of anderszins hobbygerelateerde ervaring je reeds hebt, en of je bijvoorbeeld beroepstechnicus met modelbouw aspiraties bent, boekhouder met technische liefhebberij, of boekhouder met nul gevoel voor techniek....

(dat laatste was guitig bedoeld, niet boos om worden, mocht je werkelijk boekhouder zijn....)

Groet, Bert

... Vermeld eerst eens waar je (ongeveer) woont ...
En als je dat in je profiel opgeeft, onder het kopje overige informatie, kan iedereen dat altijd links onder je naam zien. Daarmee kunnen leden je verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties en drinkgelagen in jouw omgeving. En wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek, of iemand die jij kunt helpen.

Ga ook eens kijken/informeren bij een club om de (on)mogelijkheden te zien. Vier elkaar aanvullende en overlappende overzichten met gegevens van clubs in NL & B:

Back