welke electronica is het beste voor mijn losi mini t

welke servo, ontvanger/radio systeem, esc/motor combo is het beste voor een redelijk opgevoerde mini t
hij hoeft niet absurd snel te gaan maar ook niet als een slak
:n00b:

full
full
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou dit niet passen?TrackStar 1/18th Scale 7.5T Brushless power System (6100kv) Even opmeten met de huidige motor.
Anders is het best een leuk setje voor die prijs.

Volgens mij zou dit setje wel moeten passen,heb zelf een mini t gehad met een 1/18 ezrun setje.Ging goed :)
Ontvanger zou ik een orange voor gebruiken als je dan toch op hobbyking kijkt.Kan je rijden met een degelijke spektrum zender als je dit moest hebben.Anders een hobbyking gt2 setje ofzo.

Zou idd gewoon een gt2 doen. Werkt altijd en ik denk niet dat je veel opties nodig hebt. Stuuruitslag throttle trim en steeringtrim zijn toch wel belangrijk

Ik denk er ook weer over om dit setje in de latrax te doen. De vxl was iets de dik en krachtig...[emoji12]

Mijn latrax gaat nog altijd als een speer met die ezrun set.Na vele uren afstellen en proberen / spelen met gewicht enz. staat deze nu zeer goed voor het circuit van pk racing. Of toch zo goed als kan natuurlijk want de stock banden zijn niet om over naar huis te schrijven. Een beetje Jack the gripper deed wel wonderen!Het is dan wel niet vergelijkbaar met een xray m18 maar er kwamen zeker wat mooie rondjes uit.
Voor de prijs van dit hobbyking setje hoef je het trouwens niet te laten, is volgens mij een re branded torro setje.Velen zijn er tevreden van.

Back