Daar is niet zo maar een antwoord op te geven. Er zijn zo veel dingen die we niet weten en zo veel mogelijkheden.
Dit vliegtuig is ontworpen voor een benzine motor van 25cc tot 35cc. De propellers die daar bij horen zijn ergens tussen de 16 inch en 20 inch in diameter. De pitch (bladhoek) zal ergens tussen de 6 inch en 10 inch zijn. Het vermogen wat deze motoren leveren zal ergens tussen de 2 pk en 3 pk zijn. Dat is ongeveer 1500 Watt tot 2200 Watt.
Dit vliegtuig is geen racer, het vliegt dus relatief langzaam. Het is dus raadzaam om een motor te kiezen die niet al te snel draait en een prop met een niet te grote pitch. Een grote prop met een kleine pitch lever meer "trekkracht" bij lage snelheden dan een kleinere prop met een grote pitch.
De motor moet dus ergens tussen de 1500W en 2200W leveren bij een relatief laag toerental, ik denk dan aan maximaal 8000 rpm. Bij die motor moet je dan een passende regelaar kiezen en natuurlijk een accu. Bedenk hierbij dat een hogere spanning en lagere stroom altijd veel gunstiger is dan omgekeerd. Een motor die bij 12V 2200W moet leveren zal een dikke 185A uit de accu trekken. Als je dat zelfde vermogen bij 24V wilt leveren heeft de motor nog maar 92A uit de accu nodig. Dat laatste is gunstiger voor alles, de motor, de regelaar, de draden en de accu. Je hebt dan ook nog eens duidelijk minder verliezen dus een langer vliegtijd.
Zet dus eerst alles eens voor jezelf op een rijtje. Bedenk je ook dat een dergelijke setup niet bepaald goedkoop zal zijn. Je hebt het hier over serieus vermogen. Daar heb je een serieuze motor voor nodig. Daar horen een even serieuze regelaar en accu bij.
Al met al komt er dus best wel het nodige bij kijken, helaas kan ik zo iets niet even uit m'n mouw schudden.