Welke electronika

Ik heb een TRF415 besteld, maar nu ben ik een beetje aan het kijken welke electronika ik moet nemen, ik dacht zelf aan:

Regelaar:
LRP Quantum Competition II
of
Robitronic iCube

Motor:
Ik heb de: Orion Revolution touring (12x2)

Ontvanger:
Kopropo KR–302F Micro 3ch 40Mhz FM Receiver
of
Novak XXL FM 40Mhz
(In iedergeval een kleine)

Servo:
Ko-Propo PDS-2123
of
Ko-Propo PDS–2343

Laat jullie mening even horen

Klinkt allemaal okee alleen de regelaar er zijn goedkopere die het net zo goed doen ik zou gaan voor de hara twister of als je al zegt voor de quantum competition 2 maar je kan ook de GTX nemen van novak nog nooit problemen gehad met novak

en de motor is ook niks mis mee maar als echt snel wil zijn kan je de marc rheinhard motor bestellen hebbie ook nog een mooie match
je kan die motor bestellen op http://www.modellbau-friedel.de

ik zou niet voor de hara twister 2 gaan, heb gehoort (van Nk rijder) dat deze snel stuk gaan net zoals die ko-propo en de corally MMS3 (zijn drie het zelfde en zijn gemaakt door ko-propo)

Dan vraag ik toch wel af waarom marc rheinhard en atushi hara er dan mee rijden.
maar de novak gtx is ook echt top ik heb ook en zover geen problemen gehad maar dan quantum competition 2 zal wel het zelfde zijn LRP is super vetrouwbaar en je krijgt levenslange garantie maat hij is bij roal wel duurder.

Misschien omdat die gesponsord worden en het dus voor hen niet uitmaakt als ze zo'n ding slopen? Sterker nog, dat ze verplicht worden door de sponsor om met zo'n ding te rijden?!
LRP's zijn overigens niet zo superbetrouwbaar als jij wilt doen voorkomen. Van alle merken die er zijn, heb ik vooral de LRP's stuk zien gaan.

LRP betrouwbaar? Dat moet de beste grap zijn die ik in tijden gehoord heb :lol:

Als er een ESC stuk gaat is het 9 tegen 10 een LRP 8O

LRP is betrouwbaar omdat je levenslange garantie krijgt

Levenslange garantie tot aan de deur ja :wink: Wel eens iets opgestuurd naar LRP? Ik heb nog maar weinig mensen meegemaakt die echt blij werden van die levenslange garantie. Sommigen werden er zelfs zo niet blij van dat ze niet eens meer de moeite nemen om m op te sturen....

idd, Levenslange garantie. Laat me niet lachen.

Je mag blij zijn als je het met 2 maanden terug hebt (zoals ik had). Een maat van mij moest 3 maanden wachten en de reparatie nog zelf betalen ook. (QC2 bleek toch niet zo waterdicht te zijn als LRP deed voorkomen. Viel toch niet onder de garantie schijnbaar)

En het trieste is dat je de garantie zo vaak nodig hebt ook.

mbliek zei:
ik zou niet voor de hara twister 2 gaan, heb gehoort (van Nk rijder) dat deze snel stuk gaan net zoals die ko-propo en de corally MMS3 (zijn drie het zelfde en zijn gemaakt door ko-propo)

Dat verhaal over marc rheinard die er 8 opblies en dat david Spashett met een Q2 genoeg had. :lol: :lol: :lol: :lol: Ik heb de hara twister 1 (in een tamiya hoesje) en ik heb hem nog niet opgeblazen.

@vassago

Ja het schijnt dat die stekker niet water proof is maar de hele esc wel.

So dat slaat nergens op hij is 180 euro de twister 2 terwijl je zo die 180 opblaast en die V2 motor van hara die brand ook door op hoge snelheden had ik gehoord op dit forum

dus geen hara producten meer je blaast het op of je brand het door :D :D

Victor zei:
Ja het schijnt dat die stekker niet water proof is maar de hele esc wel./quote]

Natuurlijk en daarom fikt de hele ESC uit :roll:

Bij de andere 3 die overleden door water (of liever gezegd condens in het gras) zat die schakelaar er al niet meer op.

nou zo te horen ga ik NIET voor LRP, dan wordt het denk de Robitronic iCube, hebben jullie daar al iets over gehoort??

Ik weet alleen dat die heel duur is maar nog geen slechte dingen over gehoord :D :D

Nou volgens die andere gasten blaas je hem zo op
maar als dat niet gebeurt heb je echt een top regelaar hij kan zowel hoogfrequent zijn als laagfrequent

misschien word het wel een nosram Dominator Evolution of de Robitronic ICube (zijn in duitsland een stuk goedkoper)

Back