Er zijn diverse systemen die "Auto level" en Horizon hebben ( Beast plus Pro , Bavarian Demon Axon, Spirit Pro.
Voor dit actief te kunnen gebruiken moet eerst de heli goed afgesteld en in normale stand goed kunnen vliegen ,
daarna kan je pas de extra stabilisatie inschakelen en gebruiken dit geld voor alle systemen
Zelf heb ik ook enkele hersenbloedingen gehad en is mn zelf vertrouwen ook wat verminderd hierdoor , motoriek en reflexen gelukkig niet aangetast
ik heb ook div systemen getest , momenteel ben ik bezig met de Axon (en intergratie in jeti zender) en dat is zeer bemoedigend wat stabilisatie betreft ( Horizon) als "Back-up"
De Beast Pro ( plus) is ook super stabiel en heeft ook div rescue en attitude hold functies ( ik heb er een hier op het MBF te koop staan)
Op wat oudere (schaal) heli's heb ik ook de Naza H systeem in gebruik , na het eenmaal op normale manier gestart kan je de Attitude hold en de Gps aanzetten en blijft je heli als
een drone hangen en super stabiel vliegen , wel moet je wel "handmatig" landen.
Ook is er de Fly Wing H1 Gps Fbl controller te koop , die alles automatisch doet zoals een drone , Zijn ook complete sets met kleine heli's van te koop
helaas zijn er te veel filmpjes en berichten dat dat systeem niet er betrouwbaar is en voor grotere ( schaal) modellen
Op de hele grote en kostbare schaal helikopters word tegenwoordig ook vaak de DJI Ace one gebruikt , een enorm duur en professioneel systeem ( ± €3000)
Dus als je enige ervaring hebt is er keuze genoeg , mocht je vragen hebben kan je ze altijd stellen