Welke futaba FU9CHP by cyber heli

Hallo is er iemand die mij de verschillen uit kan lagen tussen de diverse FU9CHP zender.

Als ik bij cyberheli ga kijken zijn er wel x verschillende versie. Bij de site van futaba zijn deze type nummers niet bekend :?

Wat ik kan zien is dat je een airplane en een heli versie hebt, wat is het verschil (software)

ook de servo's en ontvanger verschilt per type.

een aantal die ik wel aantrekkelijk vind:

FU9CHP-C1 $ 349,99
FU9CHP-C $ 399,99
FU9CHP-B $ 449,99 :? :? :?

Maar nu mijn vraag is het in elke set de zelfde zender en zit het verschil dus in wat je erbij krijgt.
Zijn er mensen met goede of eventueel slechte ervaring met deze zender.
Ik wil deze zender kopen als vervanging voor mijn fc18 v3.1 heeft dit nut.

graag info :idea:

gr Remco

het is allemaal dezelfde zender, verschil zit in de ontvanger (pcm of niet) en servos (digitaal of 3001) en de grootte van de capaciteit van je zend/ontvangstaccus.
alles met 9cHP is de heli versie en alles met de 9cAP is de airplane versie.

gerard.
ps ik heb er 2 (airplane en heli) en ik ben er meeeer dan tevreden mee.

Hoi Remco,

Een ander verschil tussen de vliegtuig en heli versie is geloof ik dat er twee switches zijn omgewisseld,maar verder zijn ze hetzelfde.

Let er wel op dat je 35 mhz kiest :wink:

Ik heb in februari een ff9 bij cyberheli besteld voor een clubgenoor en vlak nadat ie hem had viel er op het display een lijnn weg,waardoor tekst moeilijk te lezen was.
Omdat er zo'n grote achterstand was met e-mails bij hen,hebben we de zender toch maar retour gestuurd en hebben we (na enkele weken) toch een nieuwe zender teruggekregen :D

Groeten,
Marcel

Een ander verschil tussen de vliegtuig en heli versie is geloof ik dat er twee switches zijn omgewisseld,maar verder zijn ze hetzelfde.
cyberheli verkoopt de uni versies van de zenders dwz, ze zijn compleet identiek, ook de switch layout.
enigste verschil is dat de heli geen ratel op de throttle stick heeft en de airplane wel.
let goed op wat marcel zegt, als je besteld geef dan de juiste mhz band met kanaalnr door.
stickmode is niet zo belangrijk (kan het wel doorgeven natuurlijk) want die kan je zelf veranderen.

Volgens mij zijn de verschillen als volgt:

CHP-C heeft de R149DP ontvanger (9 kanalen, PCM)
CHP-C1 heeft de R136HP ontvanger (6 kanalen, PCM)
CHP-B heeft de R149DP ontvanger (9 kanalen, PCM) en 4x S3001 servo's
CHP-B1 heeft de R136HP ontvanger (6 kanalen, PCM) en 4x S3001 servo's

Je betaald per optie 50 euro meer, ofwel basis is 349 met 6 kanaalsontvanger, basis + 4x S3001 is 399 en zender + 9 kanaalsontvanger + 4x S3001 is 449

Volgens mij zijn het dezelfde prijzen als bij heli-kraft, enkel bij heli-kraft betaal je volgens mij geen portokosten!

prijzen zijn gelijk aan helikraft alleen daar krijg je inderdaad free shipping.

helicraft????

Ik weet inmiddels meer had al het idee dat de zender het zelfde zou zijn en het verschil in de optie's zat.

bedank allemaal

gr Remco

Met welk Europees/NL model is de FU9CHP te vergelijken? FF9? Zo niet, wat is dan de code voor een FF9?

de 9c... serie (alle modellen daarvan dus) zijn de FF9's.
is alleen een andere naam.
koop je in NL in de winkel een FF9 krijg je ook een 9cap of 9chp van robbe/futaba

Back