welke gimbal voor mijn sj7000 camera?

Deze gimbals zijn bijna identiek...alleen een andere merknaam. Heb zelf ook 2 maal die G-2D en daar past de Sj4000 prima in, zit wat losser dan een Gopro maar met een stukje schuimtape prima te doen.

De afmetingen van de Sj4000 en Sj7000 zijn hetzelfde.

59.27*41.13*29.28
59.27*41.13*29.28

Je hebt ook nog deze ( zelf geen ervaring mee) en ga er eigenlijk vanuit dat hij ook daar wel in zou passen.

http://www.banggood.com/SJ2D-2-AXIS-FPV-Brushless-Gimbal-For-Camera-SJ4000SJ5000SJ6000-p-962833.html

Ik heb ook een SJ4000, zit in een Walkera G-2D en dat werkt prima. Iets langer schroefje erin en hij zit muurvast... Ook de tilt werkt vanaf de zender, allemaal puik in orde. Enige waar ik wat last van heb is jello maar daar wordt aan gewerkt...;)

Vraag me - ff :offtopic: - trouwens wel af of het mogelijk is de SJ4000 te gebruiken i.c.m. de Flysight Black Pearl....Schiksie? :rolleyes:

Bedankt voor jullie reacties.
Weten jullie ook of dit een plug en play gimbal is? Of moet ik er nog meer bij kopen?
En weten jullie of dit een goede prijs kwaliteit gimbal is?

Ik heb zelf nog helemaal geen ervaring met dit, vandaar al deze deze vragen.

Ja is op zich plug en play maar kan altijd dat je hem zelf iets moet bijstellen natuurlijk :-)

@Rob65 ja lijkt me wel, heeft een video out dus als je die op je videozender aansluit kan je die ontvangen met je Black pearl.

a3_1_8_1.jpg

Top, kabeltje gezocht en gevonden, is onderweg....:D En uit het filmpje begrijp ik dat ik de camera niet van stroom moet gaan voorzien vanuit een externe bron van meer dan 5v omdat de camera dan ge"fried" wordt, lijkt me duidelijk...:thumbsup:

Back