welke glowplug voor een OS 32 SX-H

Heren

Welk merk glowplug
en
welke soort (nummer, cold / hot)

adviseren jullie voor een heli, meer bepaald de OS 32 SX-H

groeten

Yves

ik gebruik met meer dan volle tevredenheid de OS8 plug, zowel in de .32 sxh als in de .50sxh

Volgens http://www.raptortechnique.com/glowplug.htm

OS #8
This is the plug everyone told me to use. It is very good. It's a hot plug which is necessary if you run a rich low end. The durability is better then any plug I have used. Durability of a plug means how well it will withstand a brief lean run. I have had over a hundred flights on this plug.

Enya #3
It's equivalent to the OS #3 in durability and is just a little hotter. I have heard more and more people prefer this plug over any other.

Fox #8
The performance is equivalent to the OS #8 and Enya #3, but the durability is not as good. The good thing about this plug is the cost. It typically sells for $3.50 as compared to the $7-9 price of the above plugs

het zal wel een OS #8 worden

glowplug OS #8 Bij helikraft per 12 te koop ... ik wil wel zo'n setje kopen

??? ZIJN ER NOG MENSEN DIE MEE DOEN ???

2.80 EUR per stuk (minimaal 3 stuks afnemen) excl. post

srry maar ik ben geen heli-kenner, ik dacht dat die dingen versleten (en er misschien aan de lopende band doorgingen).

Met 12 plugs kan je de ene na de andere verslijten. Misschien duurt het wel jaren voor ze op zijn maar dan moet je niet meer naar de winkel om nieuwe :)

ze eten geen brood, beter een paar op voorraad nemen, zo slijt je er maanden geen, zo 3 in een week.

Inderdaad met sommige pluggen doe je maanden en dan om onbekende reden (of een motor die te warm loop :oops: ) maak je er 3 in een weekend stuk.

Ga maar gewoon voor de os 8 en je zal zien dat die 32 perfect loopt.

gr Remco

Back