Welke gratis sim's ?

BYM

Forum veteraan
Ik ben dus op zoek naar zowel auto als vliegtuig simulatoren.
Denk niet bij jezelf, wat een cheap-ass, want ik heb hier een volledige Realflight G2 liggen, inc usb controller.

Ik voel er alleen weinig voor nog meer uit te gaan geven aan simulatoren .....

Waar kan je gratis simulatoren downloaden ?
Voor zowel auto als vliegtuig dan , uiteraard zit dit niet in een software pakket :D

Toch maar eens tijd voor een kickje, kwil ook met rollend materieel oefenen :wink:

Aad zei:
tik maar fms in op je zoekmode...........

Bedankt, maar die had ik al, en vind ik een slap aftreksel van Realflight :)
Besides, die heb ik dus in volledige versie :)
Zit trouwens ook geen rollend materieel in ;)

@ BYM
Ja , jij wou een GRATIS sim, ik weet ook wel dat het allemaal net pinokkio's zijn, maar toch heeft deze sim ook nog bijzondere modellen.....
Achja , de prijs maakt het verschil.........

Aad zei:
@ BYM
Ja , jij wou een GRATIS sim, ik weet ook wel dat het allemaal net pinokkio's zijn, maar toch heeft deze sim ook nog bijzondere modellen.....
Achja , de prijs maakt het verschil.........

Als je goed leest zie je dat ik Realflight G2 al GEKOCHT heb, en geen zin heb om NOG MEER geld uit te geven .....

nnnNduuuuuuuuuszzzz.....

Nu BYM, dat is toch hartstikke mooi,ik heb 'm ook en ik heb er een hoop plezier hoor, maar ik wou je helpen joh...
Er zijn trouwens nog enkele gratis sim's , maar die weet ik even niet uit m'n hoofd.

Aad zei:
Nu BYM, dat is toch hartstikke mooi,ik heb 'm ook en ik heb er een hoop plezier hoor, maar ik wou je helpen joh...
Er zijn trouwens nog enkele gratis sim's , maar die weet ik even niet uit m'n hoofd.

Ohw ok dan heb ik je opmerking verkeerd geinterpreteerd :wink:

Ik heb nu RealRace maar gekocht, voor net geen 3 tientjes :lol:

Back