Welke Gyro combo op Trex500 ESP

Om mijn Trex500 ESP vliegende te krijgen moet er nog een gyro combo besteld worden en zit heel erg te twijfelen hoe dit te gaan doen.

Mijn instelling is dat ik het wel gelijk goed wil doen.

Omdat bij mijn ESP kit de DS510 align servo's zitten ben ik heel erg geneigt om de Align GP750 + DS520 combo te pakken via ebay voor 140 euro.

Aan de andere kant lees ik ook veel goeds over de spartan DS760, maar welke servo moet ik hierbij kiezen. De Futaba S9257 of de JR DS3500G of gewoon de align DS520.

Mijn heli skills zijn nu nog een beetje rond vliegen met wat loopings, en merk dat elke accu die ik vlieg een verbetering geeft. (met de align 450 se v2).

Ik hoop dat iemand mij een stukje opweg kan helpen met jullie meningen.

trex 500 esp

ik vlieg mijn esp met een spartan ds 750 en De Futaba S9257 en ik ben er zeer tevreden over goeije gyro moet ik zeggen mijn 450esp vliek ik met gp 750 van align en een futaba fs 61 bb en werkt ook goed maar de spartan is beter

Ik heb zelf de Futaba S9257 en de Spartan 760 (TREX 500 ESP). Maar ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met deze hobby dus ik kan je niet echt advies geven. Ik kan wel zeggen dat bijna iedereen die ik erover spreek het een goede investering vindt. Dus je kan er gerust voor gaan.

Mijn ervaringen op de T-Rex 500 :

- GY-401 + s9257 : OK
- Spartan + JR DS3500 : goed
- Spartan + s9254 : beter
- V-Stabi + BLS251 : de top.

De V-Stabi bracht wat de staart betreft voor mijn kunnen niet zoveel verschil mee, ik vlieg niet goed genoeg om de grenzen van de Spartan tegen te komen. Maar de hele heli verandert er wel door...super gewoon.

Ik zou voor een Spartan gaan met een s9254.

Back