Welke heli is beter ?

hallo allemaal
ik ben een beginner

nu heb ik op internet 2 mooie heli's gezien

namelijk de walkera hm 4#1
en de walkera hm cb180d

nu is mijn vraag
welke van de 2 kan ik beter kopen om mee te beginnen

wat zijn de voor en tegens?

groet
stefan

start maar met een coaxial zoals lama of zo...
het is belangrijk dat je eerst de bewegingen in je vingers zitten hebt.
lama is simpel en stabiel
Met een goede sim kan je ook heel veel leren.

Laatst bewerkt:
start maar met een coaxial zoals lama of zo...
het is belangrijk dat je eerst de bewegingen in je vingers zitten hebt.
lama is simpel en stabiel
Met een goede sim kan je ook heel veel leren.

ik heb al een lama gehad vandaar dat ik nu over wil gaan naar een fp

geen 004. die staartrotor is aangedreven met (slecht) motorke... heb ik ook nog gehad 2.5jr geleden.. niet goed. meer bijsturen dan sturen...
houd er rekening mee dat kleine helis heel onstabiel zijn. hoe groter hoe stabieler...
Ken niets v fp dus ik zeg niets meer ;-)

heb ondertussen die walkera hm cb180d es bekeken. ziet er wel beter uit dan 004.
bij crash minder breuk door alu
en vr die prijs

Laatst bewerkt:
Ga maar voor de 180D want die hangt al heel stabiel.
Is een goede stap van coaxiaal naar CP
180D heeft meer een coaxiaal gedrag.
Als je kleiner wil voor in de huiskamer kun je ook naar de CB100 kijken.

@ lassertje, je kunt beter aangeven wat je wilt gaan doen met je nieuwe aanschaf, wil je binnen of buiten vliegen, of beiden ? groter vliegt beter, daar is geen twijfel over. Maar zo`n mini fp helietje in de huiskamer is ook weer een te grote stap na een coax heli.

@ lassertje, je kunt beter aangeven wat je wilt gaan doen met je nieuwe aanschaf, wil je binnen of buiten vliegen, of beiden ?

hoi
de bedoeling is als het mooi weer is buiten te gaan
aangezien vrouwlief ook wel eens rust wil hebben haha

mijn keuze is daarom ook de hm4#1 of de cb180d
en de prijs is ideaal aangezien ik een klein budget heb