Welke heli is beter ?

Metal parts zijn beschikbaar als je wilt, maar zijn niet persé nodig om fatsoenlijk te kunnen vliegen.

Willem.

Klopt, maar de Walkera heeft ze standaard en na 25 vluchten wil je toch wel graag wat meer metaal in je rotorhead

ik vlieg zelf met de honeybee fp v1 met een frame van een hb king en op swashplate na full metal vliegt als gekke. en het schijnt dat de elektronica van walkera nogal snel kapot gaat en niet valt te combineren met andere elektronica behalve die van walkera.

Walkera electronica is zeker niet slechter dan E-Sky en met 2.4 GHz valt sowieso niets meer te combineren qua merk. Uitgezonderd dat Spectrum met E-flite wel werkt.
Vroegah was het wel zo dat Walkera 35 MHz niet compatible was met Futaba etc. en E-Sky wel.

Laatst bewerkt:
:D hoi, lassertje ik heb hier een honey bee fp v2 2.4ghz intressen.
Niet veel mee gevlogen alles kompleet zelf met onderdelen als je per ongeluk
iets stuk vliegt ,ik en mijn zoon kunnen er eigelijk niets van daar mee moet hij weg.
ik had gedacht om er 60 euro voor te vragen maar omdat de staart motor niet goed werkt wil ik er 5euro af doen die kost ook zo veel als je die moet bestellen.
als je intressen hebt kan je me mailen op luc.gijs@telenet.be om eventueel af tespeken.

:yes::zon:Als je andere geintereseerde kent mogen die ook mailen natuurlijk.

Back