Hallo allemaal,
Ik zit met een bekent probleem, Namelijk: Welke heli moet ik kopen? Ik weet het egt niet meer. Heb al enkele gezien:
-Tunder Tiger Mini Titan E325.
-3DX500/HDX500 SAH.
-Align Trex SE/SE V2.
Nou vallen de trex'en eigelijk al af aangezien ze gewoon simpelweg te duur zijn. Maar er zijn enorm veel clonen van die niet onderdoen voor
''De egte''.
Wat ik verder belangrijk vind is:
-Hij moet 3d kunnen vliegen ( Voor in de toekomst wie weer
).
-Hij moet gemakkelijk en stabiel te vliegen zijn.
-Onderdelen mogen niet te duur zijn ( Vooral niet als ze uit het buiten;and moeten komen ).
-Hij moet in mijn budget vallen van zoon 550 euro ( Iets meer is niet erg maar geen 200 euro meer ).
-En natuurlijk een leuk uiterlijk maar dat hebben ze allen!
Welke raden jullie mij aan/af en waarom. Alles is welkom.
Robin.
PS. Ik wil er een gy401 op, op de staart S9257, Op de swash Hitec 65-MG, 35 mHz zender 6EX/MX12, Ontvanger 146iP, Motor en regelaar die erbij horen.
Ik zit met een bekent probleem, Namelijk: Welke heli moet ik kopen? Ik weet het egt niet meer. Heb al enkele gezien:
-Tunder Tiger Mini Titan E325.
-3DX500/HDX500 SAH.
-Align Trex SE/SE V2.
Nou vallen de trex'en eigelijk al af aangezien ze gewoon simpelweg te duur zijn. Maar er zijn enorm veel clonen van die niet onderdoen voor
''De egte''.
Wat ik verder belangrijk vind is:
-Hij moet 3d kunnen vliegen ( Voor in de toekomst wie weer

-Hij moet gemakkelijk en stabiel te vliegen zijn.
-Onderdelen mogen niet te duur zijn ( Vooral niet als ze uit het buiten;and moeten komen ).
-Hij moet in mijn budget vallen van zoon 550 euro ( Iets meer is niet erg maar geen 200 euro meer ).
-En natuurlijk een leuk uiterlijk maar dat hebben ze allen!

Welke raden jullie mij aan/af en waarom. Alles is welkom.
Robin.
PS. Ik wil er een gy401 op, op de staart S9257, Op de swash Hitec 65-MG, 35 mHz zender 6EX/MX12, Ontvanger 146iP, Motor en regelaar die erbij horen.
Laatst bewerkt: