welke heli om te beginnen

• Topicstarter Topicstarter nickburgers
  • Startdatum Startdatum
N

nickburgers

Guest
Ik wil van heli vliegen een mijn nieuwe hobby maken en ben op internet al een beetje opzoek gegaan naar een helicopter om mee te beginnen en leren vliegen ik heb heel even een musquito gehad maar die had na twee dagen al een kapot motortje.

Nu ben ik drie modellen tegen gekomen en wil graag van jullie weten wat jullie voor mij adviseren

ik dacht aan een Lama V4, een Belt CP 3D en een Honey Bee King V2

mijn voorkeur gaat uit naar een honey bee king v2 omdat ik daar ook een hoop onderdelen van kan krijgen

wat adviseren jullie mij?

Eerste advies is om dit in het micro helicopter forum te plaatsen.
Daar horen de vragen over deze kleinere heli's thuis.

Daar zitten veel mensen die je de nodige info kunnen geven (ik ook zei de gek ;))

Ik wil van heli vliegen een mijn nieuwe hobby maken en ben op internet al een beetje opzoek gegaan naar een helicopter om mee te beginnen en leren vliegen ik heb heel even een musquito gehad maar die had na twee dagen al een kapot motortje.

Nu ben ik drie modellen tegen gekomen en wil graag van jullie weten wat jullie voor mij adviseren

ik dacht aan een Lama V4, een Belt CP 3D en een Honey Bee King V2

mijn voorkeur gaat uit naar een honey bee king v2 omdat ik daar ook een hoop onderdelen van kan krijgen

wat adviseren jullie mij?

als je nog nooit gevlogen hebt zou ik als ik jou was beginnen met een coax heli of een fp en geen cp :nosmile:

Back