The T-rex Nitro Pro heeft een zgn. Thrusted tail.
Soort cardan aandrijving, tandwielen met stang die de staartrotor aandrijven.
heel direct en precies.
De T-rex Nitro staartrotor wordt aangedreven met een tandriem zoals de standaard electroversie, ook prima naar mijn mening.
De Pro heeft ook frame platen van Carbon(zwart),
de gewone nitro heeft G10 (zilver) frameplaten, iets zwaarder maar schijnen ook gewoon goed van kwaliteit te zijn.
De reparatiekosten na een crash zijn vooral met de staart en frameplaten aardig wat hoger.
Als je een Sportvlieger bent en geen hard3D/wedstrijden vliegt zie ik de meerwaarde niet van de Pro.
Tenzij je hem gewoon graag in de meest luxe uitvoering wilt hebben natuurlijk
Eric
Soort cardan aandrijving, tandwielen met stang die de staartrotor aandrijven.
heel direct en precies.
De T-rex Nitro staartrotor wordt aangedreven met een tandriem zoals de standaard electroversie, ook prima naar mijn mening.
De Pro heeft ook frame platen van Carbon(zwart),
de gewone nitro heeft G10 (zilver) frameplaten, iets zwaarder maar schijnen ook gewoon goed van kwaliteit te zijn.
De reparatiekosten na een crash zijn vooral met de staart en frameplaten aardig wat hoger.
Als je een Sportvlieger bent en geen hard3D/wedstrijden vliegt zie ik de meerwaarde niet van de Pro.
Tenzij je hem gewoon graag in de meest luxe uitvoering wilt hebben natuurlijk

Eric