Welke heli?

• Topicstarter Topicstarter ronenbianca
  • Startdatum Startdatum
R

ronenbianca

Guest
Momenteel heb ik nog een Kyosho Concept 46VR in bezit.
Maar nu zat ik te dubben: wat als deze overlijdt?

Welke heli koop ik dan in de plaats van?
Eigenlijk ben ik wel gecharmeerd van de Raptor 50.
Maar hoe zit dat met de onderdelentoevoer in zuid-oost brabant?

Wat vinden jullie?
Groet, Ron

Onderdelen zijn overal te koop, binnen 2 dagen thuis als je snel bent met uitzoeken wat er stuk is... Geen klagen dus.

Ik vlieg nu met een trex 600N en heb hiervoor een raptor 50 gehad.
Ik bestel alles online dus onderdelen vinden is geen probleem.
De prijzen voor de onderdelen zijn zowat hetzelfde.

Ik vind de trex 600 beter vliegen als de raptor 50. Maar dat is natuurlijk ieder zijn mening.

Ik vlieg nu met een trex 600N en heb hiervoor een raptor 50 gehad.
Ik bestel alles online dus onderdelen vinden is geen probleem.
De prijzen voor de onderdelen zijn zowat hetzelfde.

Ik vind de trex 600 beter vliegen als de raptor 50. Maar dat is natuurlijk ieder zijn mening.

Ik heb ze ook beiden en de T-Rex vliegt gewoon beter, zeker als je een standaard T-Rex naast een standaar Raptor zet.

Mijn Raptor is zo opgepimped dat ie al dichter in de buurt komt van een T-Rex maar hij is gewoon zwaarder en heeft geen eccpm en dat merk je!

waaraan merk je dat, dat de raptor geen interactie heeft tijdens het sturen en de trex wel ? ;)

doelende op dat bericht vraag ik me dus af wat dan dat voordeel is dat eccpm tegenover een raptor die geen interactie heeft.

enigste voordeel wat ik me zo in kan denken is dat met gv 3 servos van 6 kilo op de swash dat je een pumping 18 kilo bij pitch ter beschikking hebt, maar dat kan je op een mechanisch gemixte ook hebben met 1 beer van een servo erop.

overigens ben ikzelf van mening dat je met beide niet mis kan gaan, de raptor en de trex 600 zijn erg goede helies, zowel de brandstof uitvoeringen als de electro uitvoeringen en hebben zich al prima bewezen op de markt.

Laatst bewerkt:
Back