welke helicopter aankopen

Hallo allemaal
Zit met een paar vraagjes,ben mij aan het informeren om lid te worden van een vliegclub voor rc electro helicopter.
Nu is mijn vraag welk type kan ik best aankopen ivm onderdelen en beetje kwaliteit.
Zou graag indoor en outdoor er gebruikt van willen maken.
Heb zelf een E-sky belt cp v2 op het oog
Maar over dit merk hoor ik verschillende meningen is dit een goede keus?
Natuurlijk voor het een beetje onder de knie te krijgen he.
Mijn beginners budget ligt op een 300euro eventueel ook tweedehands natuurlijk.

alvast bedankt voor respons;)

Kijk eens weer mee gevlogen wordt bij de vereniging waar je lid van wilt worden.

Kiezen voor een toestel waar de vereniging ervaring mee heeft maakt hulp en goede raad veel gemakkelijker.

Sticky/belangrijk discussies, permanent vastgepind bovenaan in het Algemeen heli subforum, besparen jou, en ons :mrgreen: veel vragen en helpen jou snel een eind op weg, met name deze nu:

• Beginners-guide;Een heli kopen, hoe en wat en wel of niet..
    en ook
  • Algemene technische kennis / FAQ
  • Veiligheid en RC helikopters regels/tips

... Kiezen voor een toestel waar de vereniging ervaring mee heeft maakt hulp en goede raad veel gemakkelijker.
Idem reserve-onderdelen :mrgreen: Zelfde geldt voor keuze van zender en servo's, merk/type waar degene(n) die jou helpen bekend mee zijn. Iemand heeft altijd wel een reserveservoheveltje liggen.
Vier elkaar aanvullende en overlappende overzichten met gegevens van clubs in NL & B

Forumtipjes:

• Geef behalve je leeftijd ook je woonplaats of regio in je MBF profiel op, dan kan iedereen dat altijd links onder je gebruikersnaam zien. Is handig voor verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties, drinkgelagen en wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek, of iemand die jij kunt helpen.
  • Met andere woorden, het vergemakkelijkt en verbetert de communicatie, en de persoonlijke contacten.

Hallo allemaal
Zit met een paar vraagjes,ben mij aan het informeren om lid te worden van een vliegclub voor rc electro helicopter.
Nu is mijn vraag welk type kan ik best aankopen ivm onderdelen en beetje kwaliteit.
Zou graag indoor en outdoor er gebruikt van willen maken.
Heb zelf een E-sky belt cp v2 op het oog
Maar over dit merk hoor ik verschillende meningen is dit een goede keus?
Natuurlijk voor het een beetje onder de knie te krijgen he.
Mijn beginners budget ligt op een 300euro eventueel ook tweedehands natuurlijk.

alvast bedankt voor respons;)

Ik zou je die e-sky niet aanraden, is een oud model, je kan niets instellen op de zender(groot nadeel) en het is maar de vraag of onderdelelen verkrijgbaar zijn en blijven. Sowieso zonder ervaring niet geschikt.
Ga eerst eens kijken bij de club, misschien kan je daar of elders les krijgen en/of begin met een sim en micro fp/cp heli.

(posted with a tablet)

Back