Welke indoorheli?

• Topicstarter Topicstarter Taco
  • Startdatum Startdatum
T

Taco

Guest
Hallo,

Binnenkort komt het binnenvlieg seizoen er aan en nu ben ik aan het kijken welke e-heli hier het beste voor geschikt is, ik kom er alleen niet zo uit.

Ik vlieg nu met een rap 50 die ik in de lucht kan houden. Dus een echte beginners heli hoeft het niet te zijn, liever iets wat qua vliegen een beetje op een raptor lijkt.

Heeft iemand misschien een tip of weet iemand waar ik het hier moet zoeken want ik kan ff niets vinden.

Alvast bedankt.

Hoi hoi,

Leuk, voor binnen, en goede vliegeigenschappen... LA Maxir zou ik even op zoeken. En volgens mij staat er ook nog een gebruikte ergens te koop op het forum.
Je kan natuurlijk ook voor een T-rex gaan (kleine Raptor), maar die wordt al wat aan de zware (grote) kant.

Succes, groetjes A.

Ha Taco,

Zit zelf ook over een kleine e-heli na te denken. Wat je ook mee moet nemen is, tot welk gewicht wordt een heli toegelaten op jouw indoor-locatie.
Dit verschilt nogal, bij sommige pure indoor-heli evenementen wordt er eigenlijk niet echt naar gekeken en staat men met dingen van bijna 1 kg binnen, andere houden dezelfde grens aan als voor vliegtuigen 500gr en sommige beperken het nog verder tot ongeveer 300gr klasse.
Voor mij geldt die laatste, dus ik leun momenteel er richting een Hornet X3D.

Rick

P.S.: Misschien kan een van de moderators dit threadje verplaatsen naar het micro-helikopter deel.

Back