Hierbij waarschijnlijk mijn laatste en eenvoudig projectje.
Het gaat hier om een Turnigy Trailblazer xt 1/5 die ook te verkrijgen is als een Carson of Redcat.
De elektronica is aangepast waarbij de regelaar nu een vermogen heeft van 150A continu. De gebruikte motor is een TurnigyXK4082-1600KV (2665W) die ik al vaker heb gebruikt. Het is een mooie motor met veel kracht en een laag verbruik. De temperatuur loopt ook niet verder op dan een graatje of 30. Tevens zijn de Lipo houders gewijzigd zodat er grotere en 3S Lipo’s in kunnen. In de middendiff heb ik nu dikkere olie (50k) toegevoegd, zodat de voorwielen niet blijven spinnen.
De auto rijd nu zeer stabiel waardoor mijn zoontje (7 jaar) ook lekker z’n gang kan gaan. Helaas heeft hij wel bij de eerste run een paaltje geraakt (aan het rond kijken). Ook al was dat met een lage snelheid de kap was toch gebarsten en vandaar dat de hele kap is aangepast.
Het gaat hier om een Turnigy Trailblazer xt 1/5 die ook te verkrijgen is als een Carson of Redcat.
De elektronica is aangepast waarbij de regelaar nu een vermogen heeft van 150A continu. De gebruikte motor is een TurnigyXK4082-1600KV (2665W) die ik al vaker heb gebruikt. Het is een mooie motor met veel kracht en een laag verbruik. De temperatuur loopt ook niet verder op dan een graatje of 30. Tevens zijn de Lipo houders gewijzigd zodat er grotere en 3S Lipo’s in kunnen. In de middendiff heb ik nu dikkere olie (50k) toegevoegd, zodat de voorwielen niet blijven spinnen.
De auto rijd nu zeer stabiel waardoor mijn zoontje (7 jaar) ook lekker z’n gang kan gaan. Helaas heeft hij wel bij de eerste run een paaltje geraakt (aan het rond kijken). Ook al was dat met een lage snelheid de kap was toch gebarsten en vandaar dat de hele kap is aangepast.
Laatst bewerkt door een moderator: