Welke keuze

Hallo

Ik heb al een tijdje gevlogen met een co-axiale heli. Ik wil nu de overstap maken naar een FP heli. Ik heb al veel op internet gekeken maar er is zoveel keus.

Heeft iemand tips welke het beste is voor een budget van rond de 150,00?

Alvast bedankt

persoonlijk heb ik een solo pro. de delux set met lader, extra batterij en alu koffer komt op ongeveer 100 euro. Ik zou deze aanraden aan iedereen. dit is waarschijnlijk wel de heli met het beste prijs/kwaliteit verhouding. De allerlaatste nieuwe versie heeft ook een scale canopy, deze heet de bravo sx

persoonlijk heb ik een solo pro. de delux set met lader, extra batterij en alu koffer komt op ongeveer 100 euro. Ik zou deze aanraden aan iedereen. dit is waarschijnlijk wel de heli met het beste prijs/kwaliteit verhouding. De allerlaatste nieuwe versie heeft ook een scale canopy, deze heet de bravo sx

Met een budget van 150 euro kun je er dan nog een losse heli bij nemen en een paar extra accu's, heb je alle onderdelen meteen op voorraad.

De arrow plus trainer van robbe is ook een goede keus. Zelf gekocht na de coaxiaal; zelfstabiliserend en niet te gevoelig om te beginnen. Is ongeveer hetzelfde als de walkera cb 180.:idea: Bij de heli zit alles bij :zender , lipootje , lader enz.

De arrow plus trainer van robbe is ook een goede keus. Zelf gekocht na de coaxiaal; zelfstabiliserend en niet te gevoelig om te beginnen. Is ongeveer hetzelfde als de walkera cb 180.:idea: Bij de heli zit alles bij :zender , lipootje , lader enz.

De Robbe arrow plus Trainer IS een Walkera CB 180D,maar met Robbe op de Canopy.
Net zoals een Robbe Nano Arrow een Nine Eagles Solo Pro is
Een CB180D is wel veel goedkoper dan een Robbe.

Laatst bewerkt:
ik ben na mijn coax overgestapt op de esky honeybee v2. het heeft me wel wat onderdelen gekost in het begin, maar nu kan ik al deftig rondfladderen (zolang alles tail-in gebeurt :p)

alles hangt ook af van wat je wil. solo pro zou super zijn om binnen te vliegen, evenals de blade msr. de solo pro is een stuk goedkoper dan de blade. heb de cb180 zien vliegen van iemand, dat ding was echt wel stabiel. de honeybee die ik heb is nog een stuk groter. daarbij kost hij helemaal niet veel en zijn onderdelen ook niet duur. ik vind hem bij een lichte wind nog altijd goed bestuurbaar. Alleen is hij in het begin net ietsje nerveuzer als bijvoorbeeld een walkera of een robbe. alleen denk ik dat dit dan weer als voordeel heeft dat je ietsje meer leert reageren....

hoop dat je hier wat aan hebt

greetz rigor

FP Is een goeie keus,

Ik vind zelf de HoneyBee FP erg leuk, maar ik zou niet willen zeggen dat anderen niet goed zijn ( misschien zijn er wel betere)...
Wat ik gedaan heb met de keus van een FP is een paar modellen nemen (zoals ze hier genoemd worden) en daar zoveel mogelijk reacties van zoeken! En zo kom je een heel end....

Grtz,

Alex

Back