Glenn.F 14 okt 2014 #1 ik ben op zoek om naar een goede praktische koffer voor mijn serpent 1:8 buggy!, en gereedschap. bij voorkeur zou ik er ook graag wieltjes onder willen. heeft iemand suggesties voor een koffer?
ik ben op zoek om naar een goede praktische koffer voor mijn serpent 1:8 buggy!, en gereedschap. bij voorkeur zou ik er ook graag wieltjes onder willen. heeft iemand suggesties voor een koffer?
Paultje040 17 okt 2014 #2 glenn-jato3.3 zei: ik ben op zoek om naar een goede praktische koffer voor mijn serpent 1:8 buggy!, en gereedschap. bij voorkeur zou ik er ook graag wieltjes onder willen. heeft iemand suggesties voor een koffer? Klik om te vergroten... KLIK
glenn-jato3.3 zei: ik ben op zoek om naar een goede praktische koffer voor mijn serpent 1:8 buggy!, en gereedschap. bij voorkeur zou ik er ook graag wieltjes onder willen. heeft iemand suggesties voor een koffer? Klik om te vergroten... KLIK
bono 17 okt 2014 #3 Paultje040 zei: KLIK Klik om te vergroten... Wahaha paultje 040 heeft heldenstatus +1.
Ghossie In Memoriam 17 okt 2014 #4 PITKOFFERS, PIT BOXEN EN TASSEN voor het meenemen van uitrusting voor RC auto's