Welke lader? En welke balancer?

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe lader, nu ben ik geinteresseerd in de Simprop intelli-bipower, maar weet nou niet of daar een balancer in zit, als er wel een balancer ingebouwd zit koop ik deze. Dus weet iemand of er een balancer IN zit?

Anders koop ik de Ultramat 14, en dan een aparte balancer. Deze lader(s) zijn bij Natterer Modellbau redelijk goedkoop, en anders koop ik ze bij de shamrock. En welke Balancer gaat er bij de Ultramat 14?

Igor

Zowel de bi-power als Ultramat 14 hebben geen ingebouwde balancer. De bipower kan wel ontladen, en de ultramat 14 niet. (niet dat je die functie veel nodig zal hebben, maar toch)

Je hebt gelijk NPS. Dat wist ik nog niet.
directe link: Simprop Modellbau IntelliBiPower

Aangezien dit een "neuheit" is weet ik nog niet op deze (overal) al leverbaar is.

Die hebben ze inderdaad ook, alleen dan ben je ongeveer evenveel kwijt als de Ultramat + Balancer, dus ik ben er uit, Het word de Ultramat 14 en dan nog een mooie balancer er bij!

Weet iemand waar ze die in nederland verkopen voor 100 euro of goedkoper (Lader + Balancer dan)?

Wat dacht je van de multiplex multicharger?
ik heb die ook,super ding! En die heeft een ingebouwde balancer(is makkelijker voor op het veld,,,)

EDIT:kost +- 100 eur :-)

grtz

Ik laat me even bij verschillende modelbouwwinkels wat vertellen, en wat zij aanbieden en wat de prijzen zijn, dan koop ik hem waar hij het goedkoopst is.

Die multiplex multicharger valt af omdat ik hem ook graag op de netstroom aan wil kunnen sluiten (dus 12V/230V)

Die Swallow EQ lijkt me een mooi toestel. Heb je er al lang ervaring mee

Back