Wegens uitbreiding van de vloot ga ik komend seizoen op 6S en 8S (of 2 x 4S) vliegen. Dat vraagt om een andere lader. Een oriëntering op de markt brengt mij tot twee aansprekende keuzes:
Junsi/Icharger 308 of de Turnigy Reaktor D6 Beiden duo lader!
Elk heeft voor- en nadelen. De Turnigy kost minder dan de helft en kan een 8S pakket alleen als 2 x 4 laden en kan max. 650 W laden. Deze kan wel voor thuis even snel aan het lichtnet. Helaas voorlopig in backorder.
De Junsi/Icharger kan alleen DC gevoed, heeft 1300W vermogen en kan 8S direct laden. En is natuurlijk een andere klasse dan de Turnigy.
Beiden kunnen DC op 24 V gevoed. Zie ik nog verschillen of overwegingen over het hoofd?
Waar wordt de Junsi/Icharger in NL (of EU) het gunstigst aangeboden?
groet,
Erik
Junsi/Icharger 308 of de Turnigy Reaktor D6 Beiden duo lader!
Elk heeft voor- en nadelen. De Turnigy kost minder dan de helft en kan een 8S pakket alleen als 2 x 4 laden en kan max. 650 W laden. Deze kan wel voor thuis even snel aan het lichtnet. Helaas voorlopig in backorder.
De Junsi/Icharger kan alleen DC gevoed, heeft 1300W vermogen en kan 8S direct laden. En is natuurlijk een andere klasse dan de Turnigy.
Beiden kunnen DC op 24 V gevoed. Zie ik nog verschillen of overwegingen over het hoofd?
Waar wordt de Junsi/Icharger in NL (of EU) het gunstigst aangeboden?
groet,
Erik