welke lipo: 3S lipo minimaal 5000 mAh

Een kennis is op zoek naar een lipo voor in een auto: dit moet een 3S lipo zijn van minimaal 5000 mAh.
Kent iemand een goed merk of winkel waar deze te vinden zijn?
Degene die ik ken zijn: http://www.maxamps.com/
Zijn deze wat betrouwbaar?

Update: het gaat om een HPI savage flux

Laatst bewerkt:
Over maxamps zijn de meningen nogal verdeeld.. de een trapt ze echt de grond in.. de andere vind ze geweldig..

Hyperions zijn gewoon goed.

Als je goedkoop wilt kun je eens kijken naar zippy's.. schijnen erg goed te zijn, zeker voor hun prijs.

Heb er zelf nog niet zo heel veel ervaring mee, maar wel heel veel ingelezen afgelopen weken, was zelf op zoek nml.. Ben zelf voor SMC gegaan..

@ Q Racing, ikke niet volgen ?

Het staat iemand toch vrij om een vraag te stellen ?

En ja natuurlijk is heel veel info te vinden op internet, maar er zijn zat mensen zoals mij die best willen helpen met de info die ze al ingewonnen hebben, daar is een forum als dit toch ook voor ?

Laatst bewerkt:
@ Snoebel en TS: gewoon even google gebruiken en je komt een hoop info tegen, geldt ook hierro......houdt het forum en de draadjes beetje overzichtelijk;)

Een forum is bedoeld om vragen te stellen, dacht ik. Anders kan je net zo goed een site met Vraag & Antwoord hebben...

Maar ik zou gaan kijken op www.hobbycity.com naar Zippys, die zijn erg goed kwa prijs & kwaliteit

Ik heb sinds 3 a 4 weken ook 2 zippy's en ben er zeer over te spreken, al helemaal voor het geld wat ze maar kosten.

Zoek ook eens op ebay, daar vind je ook veel en vaak ook goedkoop.

Turnigy aangezien de Zippy's eruit gaan. SMC is beter maar ook stukken duurder. Heb zelf al heel veel problemen gelezen met de MA icm de MMM, ik raad het je dus niet aan.

Back