Welke lipo computercharger?

Is dit wat? lijkt mij ook een goeie en ik heb hier nog wat andere zaken te bestellen....
Aantal mensen heeft erover geschreven, 50Watt lader zoals de Imax B6 en zijn broertjes. Met uitgebreide zoekfunctie binnen discussietitels zoeken op EOS0606i OR 0606i OR hyperion.
[142287] faq-zoekfunctie (ook handig voor Google e.d.)

Als je die lader hier selecteert en vervolgens calculatate klikt, rollen alle gegevens eruit, ook de maximale laadstroom bij hoger aantal cellen, en de benodigde voeding. Vanaf 3s haalt hij 6A al (ruim) niet meer:
www.scriptasylum.com
-> electrical
-> lithium battery chargers

Laatst bewerkt door een moderator:
Die Hyperion zal iig een stuk netter(kwa balancen) zn werk doen.. wat er weer in resulteert dat je lipos wat langer goed blijven.;) dat er een voeding in zit is ook mee meegenomen, hoef je niet te rommelen met losse voedingen.

Ja dat lijkt mij ook makkelijker als met een losse voeding te werken.
Belangrijk is voor thuis en onderweg, weet alleen niet of hij kwalitatief ook goed is.

Ik heb nog een zo goed als nieuwe iMax b6 lader met voeding los erbij die ik weg doe ivm overstap op een andere lader. Als je interesse hebt hoor ik het wel via pb

Dank voor je antwoord. Ze zien er sterkcuit maar iedereen heeft het over turnigy en imax En haar klonen. Ik denk ook dat ik voor de hyp ga.

Wie van de drie

Pichler P60 Multi Lader Deluxe Set (C5088)
BMI Dual Charger PRO-6 (BMI 2180)
KDS RC-6S Digital Charger, Discharger, Balancer

De imaxb6 doet niet onder aan de laders die je noemt hoor. In tegendeel de b6 is een bewezen lader die door heel veel vliegerts tevreden wordt gebruikt.

Ik geloof je echter koop ik alleen bij gerenomeerde online nl shops en daar zie ik deze laders nier? De laders welke ik noemde kan ik bij nl shop bestellen!

Tsja in dat geval houd het op. Ik heb een orgineel iMax bij hobbyking gekocht, dat is ook de lader die ik je aanbied. Garantie zit er op aangezien de lader 6 maanden oud is.

ik heb net 'n fake Imax B6 met externe 12V voeding gekregen. Lijkt me prima te werken. Uiteraard is waarborg zo goed als onbestaande vanuit Honkong, maar voor die prijs vond ik 't een gokje waard.

Ik vermoed zelfs dat HK twee identiek dezelfde laders aanbiedt, gewoon met andere marge...

Tsja in dat geval houd het op. Ik heb een orgineel iMax bij hobbyking gekocht, dat is ook de lader die ik je aanbied. Garantie zit er op aangezien de lader 6 maanden oud is.
Zoals de TLS al aangeeft, garantie en hobbyking? wie heeft daar goede ervaring mee? :)
Tenzij je een icharger oid aanschaft waarmee je misschien nog bij de fabrikant terecht kan zou ik van garantie maar weinig tot niets verwachten.. Iets van HK naar NL is over het algemeen goedkoop maar andersom niet ;)

Back