welke lipo kiezen?

Geen idee of deze lipo's in deze kloon gaan passen. Hij lijkt veel op de Solo Pro, maar dat is geen garantie. Op zich maakt het niet uit welke van de 2 je neemt, het enige verschil is een extra ribbel op de connector, die je met een mesje er zo af kan halen, mocht hij toch daardoor niet passen.

Ik dacht trouwens dat de standaard lipo bij deze kloon 150 mAh was. Mocht dat inderdaad zo zijn, dan kun je met een 130er wel wat korter vliegen.

Geen idee of deze lipo's in deze kloon gaan passen. Hij lijkt veel op de Solo Pro, maar dat is geen garantie. Op zich maakt het niet uit welke van de 2 je neemt, het enige verschil is een extra ribbel op de connector, die je met een mesje er zo af kan halen, mocht hij toch daardoor niet passen.

Ik dacht trouwens dat de standaard lipo bij deze kloon 150 mAh was. Mocht dat inderdaad zo zijn, dan kun je met een 130er wel wat korter vliegen.

Inderdaad, als de ene niet past kan je hem natuurlijk wel DOEN passen.
Het enige waar ik mij zorgen over maak is of die 120 en 160 niet teveel verschil gaat maken op het vlieggedrag, gewichtsverdeling enzo...

Het gewicht van de originele heb ik nog nergens kunnen vinden, ik weet enkel dat hij 120mah is, en ik kan er van turnigy kopen van 130 en 160 mah.

Dan zou ik de 130ers nemen, die van 160 zijn waarschijnlijk te zwaar, scheelt al snel weer een halve gram of meer, en dat is veel bij deze "kleintjes"

Back