welke micro FPs zijn er?

hallo iedereen

ik vlieg nu al een tijdje rond met een coax en ik zou graag een FP heli willen aanschaffen. het is voornamelijk voor binnen mee rond te vliegen (zeer kleine kamers).

ik was al aan het kijken naar een blade msr, nine eagles solo pro, misschien zelfs een walkera CB100 of 4#3(die is wel al een stukje groter en zwaarder denk ik). (of andere heli's in dezelfde categorie)

zijn er nog andere heli's die ik in overweging zou moeten nemen behalve de 3 die ik heb opgenoemd? welke hebben de beste kwaliteit, welke zijn het goedkoopste, beste prijs/kwaliteit en welke heli's genieten de algemene voorkeur en voor welke redenen?

en waar kan ik deze heli's dan het best bestellen? (ik ben van België)

sorry voor de vele vragen maar hoe meer ik lees hoe meer ik in de war geraak.

hartelijk bedankt op voorhand!

EDIT: Robbe Nano Arrow doet nu ook mee :)

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je lijstje wel aardig compleet is. De Robbe Nano Arrow is trouwens een Solo Pro in een ander jasje.

Voor binnen zijn de MSR en de Solo Pro de beste keuze, ze zijn beide lichter en kleiner dan de CB100, en dat geeft minder kans op schade als je een meubelstuk moet ontwijken, zeg maar. De Solo Pro heeft de beste prijs kwaliteit verhouding, de MSR kan iets meer, maar brengt ook een flink hoger prijskaartje met zich mee.

In België zou ik je RC-kix aanbevelen, goede service en je kan er altijd terecht voor vragen.

Zelf 2 weken geleden voor hetzelfde dilemma gestaan met dezelfde vragen. Na veel lezen op dit forum en het kijken van veel youtube reviews en ervaringen toch voor een walkera cb100 gegaan.
De Solo Pro had misschien wel mijn voorkeur omdat deze iets kleiner is en minder kost, maar de zender bij de cb100 is in mijn ogen completer en heeft een professionelere uitstraling. Bovendien kun je deze zender aansluiten op de computer om met een sim te kunnen oefenen. Misschien dat dit ook mogelijk is met de andere zenders, maar daar ben ik niet van op de hoogte...

Belgische webshops kan ik je helaas niet geven, maar in ieder geval succes met de keuze en ik denk dat je er in elk geval veel plezier aan gaat beleven!

Hey

Ik heb de Blade MSR, Echt een fijn ding! Niet kapot te krijgen!
En je krijgt er ook nog eens een lader voor 4 accu's bij!
Ik heb heb in belgie bij rckix besteld.

Groeten

Back