ik ben van plan om een nieuwe auto te kopen maar nu zit ik te twijfelen tussen de hpi rs4 mt, traxxas e-maxx of de hpi rs4 mirco welke zouden jullie aanraden en waarom? ronnie
Hmm wat wil je met de auto gaan doen? dit zijn 3 verschillende auto's met zo hun eigen kunnen en fun gehalte.
dan zou ik de goedkoopste nemen... of diegene waar je in de winter ook me kan rijden , een micro of mini Z
Ligt eraan wat je het liefst wilt, offroaden ( MT en traxxas e-max) of onroaden, als je al een onroad hebt, is het natuurlijk wel leuk om offroad te gaan. Ik zie in je avatar een auto staan, ik neem aan dat 'ie van jou is? Dan zou ik niet voor de micro gaan, omdat je al een onroad hebt, 'tis gewoon een verkleinde versie... En dan natuurlijk voor de rs4 MT, want dat is nitro veel gaver
de RS4 MT is geen brandstofwagen... (Dat is de RS4 Nmt) de RS4 electro wordt alleen niet meer gemaakt. Met een beetjke geluk staat hij nog ergens in een winkel stoffig te worden, maar van HPI komen geen nieuwe meer... Helaas want anders moet je naar Traxxas gaan, en ja..... Greetzz, Robbert
Volgens mij is dat niet helemaal waar hoor. De RS 4 MT wordt nog wel gemaakt, maar niet meer voor Europa. In de VS is ie nog steeds te koop, uit mijn hoofd een rollend chassis (zonder kogellagers) voor $150 bij Towerhobbies. Hij is een tijdje uit stock geweest en is daar nu weer leverbaar. Ligthart modelbouw kan m op bestelling ook leveren, is alleen wel een stuk duurder.
De Nitro MT is ook een RS4. Kijk maar op de HPI site geven ze het ook aan #10401 RTR Nitro RS4 MT 2 with Nitro MT-1 Truck Body (Painted). Dus je heb nu 3 Mt's van HPI - HPI RS4 MT Elektro (in nederland idd niet meer te krijgen) - HPI RS4 Nitro MT - HPI RS4 Nitro MT2
RS 4 MT is electro, als er NMT staat is het Nitro, als er een 2 achterstaat is het de NMT2. Helder he :lol:
Maar de NMT en NMT2 zijn nog steeds een RS4 en rs4 MT is idd de elktro uitvoering en die wordt volgens mij helemaal niet meer gemaakt door HPI staat ook niet meer op de site enzo......
Goh, en wat zei ik...? aangezien hij kiest tussen 3 auto's waarvan er twee electro zjin, en die andere de benaming van een electro heeft, zal hij wel de electro MT bedoelen he.... Greetzz, Robbert
ik zal voor de emaxx gaan, deze is RTR bij towerhobbies niet duur, en hij gaat standaard al erg snel. het is ook een monstertruck, die hpi niet echt, met de maxx kun je gewoon overal door en over heen (niet te gek maken natuurlijk) en er zijn de meeste aftermarket parts voor te verkrijgen
hier ook een leuke vergelijking van de E-Maxx met de T-Maxx http://www.rccaraction.com/rc/articles/traxxas_emaxx4.asp E-Maxx heeft nog meer power dan de T-Maxx, ach lees het gewoon ff door is wel intersant.
ja ik bedoel de electro mt de mt moet je nog helemaal kogellageren, wat niet zo extreem duur is maar het moet toch gebeuren, de traxxas e-maxx is wel een supervette bak, maar is erg prijzig, ik heb alle ding die deze auto nodig heeft om te rijden dus een kaal chassis zou misschien een uitkomst zijn en de micro is erg klein maar je kan hem onwijs opvoeren (540 motor) dus nogmaals welke kies ik? ronnie
De electro MT is inderdaad van de site van HPI afgehaald, excusez-moi. Tot voor kort was ie in de VS nog wel gewoon leverbaar.. Op zich toch wel vreemd, die auto is een redelijk succes, misschien komen ze wel met een opvolger. @Ronnie, volgens mij heeft men geprobeerd de voor- en nadelen aan je voor te leggen, je verwacht toch niet dat iemand hier jou gaat vertellen welke je moet kopen? Dat is juist het mooie, dat mag je zelf weten!
Kiezen moet je toch echt zelf doen Maar zo'm micro is alleen maar voor het rijden op asfalt. Op stenen komt ie zowat niet eens vooruit door de kleine wieletjes enzo. Op Marktplaats stond laats een 2de Hands HPI Elektro MT misschien iets voor jou